دانلود تلگرام ضد فیلتر فارسی

دانلود تلگرام ضد فیلتر فارسی

نصب تلگرام فارسی با لینک مستقیم

تلگرام یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در کشور ایران است. از این رو بسیاری از برنامه نویسان، تلگرام ‌های ایرانی را که نسخه‌ های غیر رسمی این برنامه باشد به بازار ارائه کردند.
همانطور که همه ما می‌ دانیم بزرگترین مشکل ما هنگام استفاده از این برنامه فیلترینگی است که بر آن اعمال شده است. و برای حل این مشکل نیاز به فیلتر شکن های قوی داریم. از این رو بسیاری از افراد سوال دارند که آیا این برنامه‌ ها ضد فیلتر هستند یا خیر؟

آیا تلگرام ایرانی ضد فیلتر است؟

تلگرام ‌های ایرانی به دلیل اینکه سرور های یکسانی با برنامه اصلی تلگرام دارند. همه فیلترینگ نسخه اصلی را دارا می‌ باشند. پس ما برای استفاده از این برنامه ‌ها که نسخه ‌های غیر رسمی تلگرام می‌ باشند. نیز نیاز به استفاده از فیلتر شکن و یا سایر راه‌ های دور زدن محدودیت ‌ها هستیم. تا بتوانیم از خدماتشان استفاده کنیم.

چگونه از تلگرام های فارسی استفاده کنیم؟

استفاده از این برنامه‌ ها تماماً مانند برنامه تلگرام است و تنها تفاوت این نسخه‌ ها در خدماتی است که به کاربران ارائه می‌ کنند. و گاهاً دارای خدمات اضافه ‌تر نسبت به نسخه اصلی هستند.
پس بدین ترتیب به دلیل فیلتر بودن این برنامه ‌ها نیز ما نیاز به فیلتر شکن قوی و قدرتمند داریم. تا بتوانیم از خدمات آن ها بهره‌ مند شویم.

از کجا تلگرام فارسی را نصب کنیم؟

بسیاری از این برنامه ‌ها به دلیل محبوبیت بالایی که دارند. در گوگل پلی نیز قابل دسترسی هستند اما تعدادی نیز تنها از طریق سایت‌ های خود آن ها و یا سایر سایت‌ های موجود در اینترنت قابل دسترسی هستند.
اما به طور کلی از آنجا که این برنامه‌ ها از خدمات امنیتی تلگرام بی‌ بهره هستند. پس از امنیت کافی مانند برنامه اصلی برخوردار نیستند. و برای ما بهتر است که از همان نسخه‌ های اصلی با خیالی راحت استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *