نصب فیلتر شکن KODI VPN با لینک مستقیم

نصب فیلتر شکن KODI VPN با لینک مستقیم

دانلود برنامه KODI VPN برای دستگاه اندروید

نصب فیلتر شکنی که بتواند انواع محدودیت‌ ها را برای ما دور بزند به امری ضروری تبدیل شده است. چرا که شدت محدودیت ‌ها به گونه ‌ای افزایش پیدا کرده است. که بسیاری از خدمات برای ما غیر قابل دسترس شده اند. اما فیلتر شکنی مانند برنامه KODI VPN که دارای خدمات باکیفیت است. که می‌ تواند به ما برای دور زدن این محدودیت ‌ها و رفع این مشکل بزرگ کمک کند.

۱_ سرور های پرتعداد KODI VPN با سرعت عالی

این برنامه از تعداد نسبتاً زیادی سرور در سراسر نقاط جهان برخوردار است. و به همین دلیل است که می‌ تواند به ما قدرت زیادی را هدیه کند. ضمن اینکه به دلیل تعداد کم کاربران این برنامه، از طریق گوگل پلی تنها ۵۰۰ نفر این برنامه را دانلود کرده ‌اند. همین موضوع باعث می‌ شود که سرعت اتصال افزایش پیدا کند. به طور کلی این برنامه دارای ۵۰ سرور در نقاط مختلف دنیا است.

۲_ مرور ناشناس و ایمن در کشور

این برنامه هنگامی که ما به سرور هایش متصل می‌ شویم‌. به کمک قابلیت تغییر موقعیت جهانی آی پی اصلی ما را پنهان می‌ کند و آی پی سروری که به آن متصل شده‌ ایم را جایگزین آن می‌ کند.
این عملیات باعث می‌ شود که تمامی فعالیت ‌های آنلاین ما غیر قابل ردیابی شود و ما بتوانیم بدون اینکه در اینترنت شناسایی شویم. از خدمات مورد نیازمان در هر سایت و برنامه ای استفاده کنیم.

۳_ خدمات رایگان و نامحدود برنامه KODI VPN

این برنامه از فیلتر شکن‌ های تازه و به روز است و به دلیل اینکه از خدمات بسیار باکیفیتی برخوردار است. به دنبال جذب کاربر می‌ باشد.
به همین دلیل تمامی خدماتش را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ دهد. تا ما برای دانلود این برنامه ترغیب شویم.
همچنین این برنامه تمامی خدماتش را به صورت نامحدود در اختیار ما قرار می‌ دهد. و ما می توانیم بدون محدودیت زمانی و حجمی از این برنامه استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *