وی پی ان قابل نصب روی گوشی رایگان

وی پی ان قابل نصب روی گوشی رایگان

دانلود فیلتر شکن پرسرعت برای گوشی اندروید

شرایط حاکم بر اینترنت به گونه‌ ای رقم خورده است. که بسیاری از خدمات بین‌ المللی از دسترس ما خارج شده اند. دلیل این مشکل بزرگ فیلترینگ شدیدی است که بر اینترنت اعمال شده است.
بنابراین ما مجبور به استفاده از ابزاری برای رفع این مشکل هستیم. برنامه‌ هایی که تحت عنوان وی پی ان گوشی شناخته می‌ شوند. و شرایط مناسب جهت رفع انسداد برنامه ها را برای ما فراهم می کنند.

از کجا فیلتر شکن مناسب را دانلود کنیم؟

اگر دستگاهی که از آن استفاده می ‌کنیم اندرویدی باشد. می‌ توانیم از راحت‌ ترین منبع و معتبر ترین منبع یعنی گوگل پلی استفاده کنیم. و با جستجوی مناسب بهترین گزینه را بر روی دستگاه خود به راحتی نصب کنیم. اما اگر دستگاه ما آیفون باشد، می‌ توانیم از طریق اپ استور همین کار را انجام دهیم.

سایر منابع برای دانلود وی پی ان قوی

بسیاری اوقات خود گوگل پلی دچار فیلترینگ می‌ باشد و ما برای استفاده از آن نیز نیاز به فیلتر شکن داریم. در چنین شرایطی می ‌توانیم از سایر منابع استفاده کنیم.
یکی از این منابع تلگرام می‌ باشد. که ما می‌ توانیم محدودیت ‌های تلگرام را به کمک پروکسی سریع و قدرتمند از بین ببریم. و به دنبال فایل‌ های نصبی فیلتر شکن ‌های مختلف در این برنامه باشیم. که از این طریق ابزاری مناسب جهت مروری آزادانه در اینترنت بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

چگونه وی پی ان مناسب گوشی را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانیم vpn و فیلتر شکن مناسب را بر روی دستگاه خود نصب کنیم، راه‌ های مختلفی داریم.
ابتدا ما باید ویژگی‌ های یک فیلتر شکن ایده آل را بدانیم تا بتوانیم برای انتخاب وی پی ان دستگاه خود بهترین گزینه را پیدا کنیم. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ ها سرور های پرسرعت و پرقدرت است. و ویژگی دیگر امنیت بالایی می باشد که آن برنامه باید برای ما فراهم کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *