نحوه نصب GoGoJumpVPN به صورت رایگان

نحوه نصب GoGoJumpVPN به صورت رایگان

دانلود نسخه جدید GoGoJumpVPN برای واتساپ

یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که ما می‌ توانیم از آن برای رفع محدودیت ‌های اینترنتی استفاده کنیم. فیلتر شکن GoGoJumpVPN نام دارد. این برنامه به کمک خدمات بسیار باکیفیتی که دارد می‌ تواند به ما اینترنت نامحدود و پرسرعت را هدیه کند.

سرور های باکیفیت و قوی GoGoJumpVPN همراه با اتصال آسان:

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌ کنیم این برنامه از سرور های بسیار زیادی برخوردار است. که می‌ توانند به ما قدرت لازم برای مقابله با همه محدودیت‌ ها را هدیه کنند. کافیست که به یکی از این سرور ها متصل شویم. تا به راحتی از سد انواع محدودیت ‌ها عبور کنیم.

همچنین این برنامه دارای خدمات رایگان می‌ باشد. اما نکته‌ ای که در این میان وجود دارد. این است که این خدمات رایگان بسیار محدود هستند. و تنها ما می‌ توانیم به مدت محدودی به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنیم. سپس نیاز داریم که نسخه پرمیوم را خریداری کنیم. و از آن پس به صورت پولی از این برنامه استفاده کنیم.

دسترسی به حریم ایمن بسیار مناسب

این برنامه از امنیت بالایی برخوردار است چرا که از بهترین خدمات امنیتی استفاده می‌ کند. و نمی‌ گذارد که هیچ فردی به اطلاعات خصوصی ما دسترسی داشته باشد.
ضمن اینکه حریم خصوصی ما به دلیل اینکه این برنامه ‌ داده‌ های شخصی ما را به اشتراک نمی‌ گذارد، بسیار افزایش پیدا می‌ کند. علاوه بر آن، هیچ اطلاعاتی از ما را ذخیره نمی‌ کند و حتی اگر ذخیره هم کند ما می‌ توانیم آن ها را به راحتی حذف کنیم.

خدمات به روز و جدید در GoGoJumpVPN

این برنامه با دادن آپدیت‌ های پی در پی سعی در حل مشکلات کاربران دارد. و با بررسی نظرات آن ها با دادن آپدیت ‌های جدید بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌ کند.

این برنامه تا کنون بیش از ۵۰ هزار بار دانلود و نصب شده است و توانسته است امتیاز نامناسب ۲.۸ را کسب کند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *