دریافت OPENMESH VPN برای گوشی همراه

دریافت OPENMESH VPN برای گوشی همراه

نصب فیلتر شکن جدید OPENMESH VPN با امنیت بالا

یکی دیگر از فیلتر شکن‌ های نه چندان شناخته شده در گوگل پلی فیلتر شکن OPENMESH VPN می‌ باشد. که از کیفیت نسبتا بالایی نیز برخوردار است.
ما می‌ توانیم با استفاده از این برنامه انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر سایت و برنامه‌ های مختلف را از بین ببریم. و به خدمات مورد نیازمان در آن ها دسترسی پیدا کنیم.

مهم ترین ویژگی های موجود در فیلتر شکن OPENMESH VPN

۱_ سرور های قوی و جهانی بدون محدودیت

این برنامه از سرور های جهانی و بسیار با کیفیت خصوصا در کشور آمریکا برخوردار است. چرا که همانطور که همه ما می‌ دانیم یکی از محبوب ‌ترین سرور ها در کشور آمریکا قرار دارند. و می‌ توان گفت یکی از قدرتمند ترین سرور ها را همین کشور آمریکا دارد.
از طریق همین سرور ها برنامه سرعت و قدرت لازم را به ما هدیه می‌ کند. و ما می‌ توانیم بدون هیچگونه محدودیتی با اتصال به این سرور ها از برنامه های فیلتر شده استفاده کنیم.

Screenshot image

۲_ مناسب برای استفاده از شبکه های اجتماعی

همانطور که گفته شد این برنامه از قدرت و سرعت بالایی برخوردار است. به همین دلیل می‌ توان از آن به عنوان ابزاری برای رفع انسداد محدودیت ‌های اعمال شده بر شبکه ‌های اجتماعی مختلف نظیر تلگرام، اینستاگرام و واتساپ استفاده کرد.
این برنامه قادر است به کمک سرعت بالای خود این محدودیت ‌ها که می‌ توان گفت یکی از شدید ترین محدودیت ‌ها نیز هستند را در مدت زمان کوتاه از بین ببرد. و خدمات آن ها را به ما هدیه کند.

Screenshot image

Screenshot image

۳_ بدون ترس از سرقت با فیلتر شکن OPENMESH VPN آنلاین شوید

همچنین این برنامه هم امنیت حریم خصوصی ما را تنظیم می ‌کند. و هم به کمک پروتکل ‌های امنیتی مختلف از دزدیده شدن اطلاعات ما و آسیب رسیدن به دستگاهمان جلوگیری می‌ کند.
به طوری که ما می‌ توانیم با خیال راحت در اینترنت بدون ترس و نگرانی گشت و گذار کنیم. سپس از تمامی خدمات موجود استفاده کنیم. و به عبارتی از تمامی ظرفیت های اینترنت بین الملل برخوردار شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *