دانلود فیلتر شکن قوی برای pc جدید

دانلود فیلتر شکن قوی برای pc جدید

دانلود وی پی ان رایگان برای کامپیوتر

بسیاری از ما کارهای روزمره خود را با pc خودمان انجام می‌ دهیم و به جای استفاده از گوشی موبایل از این دستگاه برای انجام این جور کارها استفاده می‌ کنیم.
در چنین شرایطی ما نیاز به فیلتر شکنی داریم که سازگار با سیستم عامل pc مورد استفاده ما باشد. چرا که همانطور که همه ما می‌ دانیم با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از فعالیت ‌ها به کمک اینترنت ممکن است. و با شرایط حال حاضر که محدودیت ‌ها بسیار شدید شده‌ اند و بسیاری از خدمات بین‌ المللی دچار این مشکل هستند. این ابزارها بسیار ضروری و کاربردی هستند.

نکاتی که هنگام انتخاب فیلتر شکن مناسب pc باید در نظر داشته باشیم:

۱- سرور های پرتعداد و قدرتمند

از آنجایی که نصب فیلتر شکن برای pc بسیار سخت می‌ باشد. ما باید دقت کنیم که فیلتر شکنی که داریم انتخاب می‌ کنیم از خدمات با کیفیت برخوردار باشد. تا وقت خود را صرف برنامه‌ های بیهوده نکنیم.
برای اینکه انتخاب بهینه و مناسبی داشته باشیم. باید چندین فاکتور مختلف را در نظر بگیریم. که مهم ترین آن ها را می‌ توان سرور های پرقدرت دانست. چرا که مهم‌ ترین ویژگی برای یک فیلتر شکن سرور های آن است. چرا که تعیین کننده قدرت و سرعت آن برنامه همین ویژگی می‌ باشد.

۲- امنیت مناسب جهت نصب بر روی pc

از آنجایی که بیشتر ما در کامپیوتر خود اطلاعات خصوصی و محرمانه زیادی داریم. باید فیلتر شکنی که انتخاب می‌ کنیم از خدمات امنیتی باکیفیت کافی برخوردار باشد. تا ما بتوانیم با خیالی راحت و بدون ترس از به سرقت رفتن اطلاعاتمان در اینترنت گشت و گذار کنیم. و در یک فضای ایمن از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت بین الملل برخوردار شویم.

۳- سازگار با اینترنت مورد استفاده

بعضی از فیلتر شکن‌ ها به دلیل سرور های محدودی که دارند فقط با نوع خاصی از اینترنت فعال هستند. پس ما باید در نظر داشته باشیم فیلتر شکنی که آن را انتخاب می‌ کنیم. باید از اینترنتی که ما استفاده می کنیم پشتیبانی کند. که این موضوع نیز در گرو سرور های پرتعداد است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *