دانلود فیلتر شکن Silk VPN برای موبایل جدید

دانلود فیلتر شکن Silk VPN برای موبایل جدید

نصب برنامه Silk VPN نسخه مود شده

یکی از گزینه‌ های بسیار مناسب به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، برای ما که به دنبال فیلتر شکنی قدرتمند هستیم، برنامه Silk VPN می‌ باشد. چرا که از قدرت بالا همراه امنیت مناسب برخوردار است. که امکان دسترسی به تمامی خدمات فیلتر شده را برای ما محیا می کند.

مهم ترین ویژگی ها در فیلتر شکن Silk VPN به شرح زیر است:

سرور های جهانی

این برنامه از سرور های بسیار پرقدرت و پرسرعت و همچنین پرتعداد برخورد است. که این ویژگی باعث می‌ شود تا ما بتوانیم در هر کجا به سرور های این برنامه متصل شویم. و از اینترنت بین الملل و بدون محدودیت‌ اینترنتی برخوردار شویم.

خدمات رایگان

استفاده از تمامی ظرفیت‌ های برنامه Silk VPN به صورت رایگان امکان پذیر است. و ما می‌ توانیم بدون هیچ گونه مشکلی از خدمات موجود در این برنامه برای دسترسی به خدمات فیلتر شده استفاده کنیم. که نیازی به پرداخت هزینه نخواهیم داشت.

بدون نیاز به ثبت نام

ما برای استفاده از خدمات موجود در این برنامه نیاز به ثبت نام و ثبت اطلاعات خصوصی خود نداریم. بلکه می‌ توانیم به صورت مستقیم وارد برنامه شده و همان لحظه از خدمات وی پی ان پرسرعت استفاده کنیم.

خدمات به روز و حرفه ای

این برنامه سعی دارد که همیشه بهترین خدمات ممکن را به کاربرانش ارائه کند. بنابراین با دادن آپدیت‌ های پی در پی سعی در حل اختلالات و مشکلات کاربران دارد. و با انجام این کار یک فیلتر شکن ایده‌آل و بدون نقص را برای ما پدید آورده است.

رابط کاربری مناسب برنامه Silk VPN

رابط کاربری این برنامه به گونه‌ ای طراحی شده است که ما می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی از خدمات موجود در آن استفاده کنیم. ضمن اینکه برای زیباتر شدن محیط، این برنامه قابلیت انتخاب مود شب و روز را برای ما قرار داده است.

نظر کاربران درباره این فیلتر شکن

همچنین برنامه Silk VPN توانسته است از سمت کاربرانی که این برنامه را نصب کرده‌ اند که تعداد زیادی نیز ندارند. امتیاز مناسب چهار و نیم را دریافت کنند که نشان از کیفیت بالای برنامه دارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *