دانلود فیلتر شکن رایگان XYZ VPN برای اینستا

دانلود فیلتر شکن رایگان XYZ VPN برای اینستا

نصب برنامه جدید XYZ VPN برای موبایل

برای بسیاری از ما موقعیتی پیش آمده است که خواستیم از یک مورد اینترنتی استفاده کنیم. اما به دلیل محدودیت‌ های اینترنتی از انجام آن خدمت بازماندیم.
برای حل این مشکل و جلوگیری از چنین موقعیت ‌هایی ما نیاز داریم که از یک ابزار مناسب استفاده کنیم. تا بتوانیم به راحتی این محدودیت‌ ها را از بین ببریم. یکی از مناسب‌ ترین ابزار های اینترنتی فیلتر شکن ها هستند. که یکی از فیلتر شکن های موجود در بازار XYZ VPN نام دارد. که دارای ویژگی های زیر می باشد:

Screenshot image

برخورداری از خدمات رایگان و نامحدود در برنامه XYZ VPN

از آنجایی که امروزه بسیاری از فیلتر شکن ‌های رایگان از دسترس خارج شده اند و یا خدماتشان را به صورت پولی درآورده ‌اند. این فیلترشکن می‌ تواند به ما برای رسیدن به خدمات فیلتر شده بدون نیاز به هزینه کردن کمک کند. پس ما می‌ توانیم به صورت کاملاً رایگان آن را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنیم. تا به صورت نامحدود از آن استفاده کنیم.

Screenshot imageScreenshot image

مرور ناشناس در اینترنت و جست و جوی مطمئن توسط XYZ VPN

این برنامه دارای قابلیتی است که به ما این امکان را می‌ دهد بدون اینکه در اینترنت شناسایی شویم. به گشت و گذار کردن بپردازیم. همچنین این فیلتر شکن هنگامی که ما از خدماتش استفاده می‌ کنیم و به سرور هایش متصل می‌ شویم. آی‌ پی حقیقی ما را پنهان می‌ کند و آن را با یک آی پی جعلی در کشور دیگر که محدودیت‌ ها در آنجا معنایی ندارند جایگزین می کند. تا بدین صورت علاوه بر مرور ناشناس امکان دور زدن محدودیت ها نیز برای ما ممکن باشد.

مناسب برای استفاده از شبکه های اجتماعی فیلتر شده

این فیلتر شکن از سرعت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که می‌ توانیم از آن به عنوان گزینه مناسب جهت استفاده از شبکه‌ های اجتماعی فیلتر شده که یکی از شدید ترین محدودیت ‌ها را تجربه می‌ کنند، نام ببریم.
همچنین این برنامه به کمک یک اتصال پایدار به ما این امکان را خواهد داد. بدون هیچ مشکلی از خدمات این برنامه های کاربردی استفاده کنیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *