نصب برنامه پرسرعت Yakh VPN برای تلفن

نصب برنامه پرسرعت Yakh VPN برای تلفن

دانلود یخ وی پی ان برای تلگرام + جدید

ابزار هایی که امروزه خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می‌ دهند. به برنامه ‌هایی تبدیل شده اند که وجودشان در دستگاه هر یک از کاربران واجب و ضروری است. چرا که با شرایط حال حاضر تنها در صورتی می‌ توانیم از خدمات بین ‌المللی استفاده کنیم. که چنین برنامه‌ هایی را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشیم.
یکی از این ابزارها که از خدمات بسیار باکیفیت برخوردار است، فیلتر شکن Yakh VPN نام دارد. این برنامه را به راحتی می‌ توانیم برای دستگاه اندرویدی خود از طریق برنامه گوگل پلی دانلود و نصب کنیم.

اتصال ساده و آسان به سرور های Yakh VPN

این برنامه برای راحتی ما و ارائه بهترین خدمات رابط کاربری بی‌ نظیر و کاربر پسند را طراحی کرده است. تا ما بتوانیم به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بدون اینکه دچار سردرگمی شویم. به سرور های این برنامه متصل شویم. تا از قدرت و سرعت کافی برای رفع انسداد کردن محدودیت ها برخوردار شویم.

Screenshot image

دریافت امنیت مناسب برای مرور مطمئن در کشور

این برنامه از به روزترین خدمات امنیتی برای محافظت کردن از شما در برابر خطرات احتمالی استفاده می‌ کند. برای مثال داده‌ های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند.
اما متاسفانه این برنامه یک سری از اطلاعات ما را ذخیره می‌ کند، که آسیب پذیری ما را بسیار افزایش می‌ دهد.
ضمن اینکه این برنامه یک سری از اطلاعات خصوصی ما را ممکن است که با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. بنابراین امنیت حریم خصوصی ما کمی دچار اشکال می شود.

Screenshot image

سرور های قدرتمند فیلتر شکن Yakh VPN در سراسر کشور های خارجی

سرور های این برنامه مهم‌ ترین نقطه قوت آن هستند چرا که سرعت و قدرت بسیار بالایی را برای ما فراهم می‌ کنند. و نمی‌ گذارند که تحت هیچ شرایطی ما دچار مشکلات گوناگون هنگام اتصال شویم. همچنین به کمک پوشش جهانی مناسب باعث بالا رفتن کیفیت اتصال ما می شوند. در نتیجه اتصالی پایدار برای ما ایجاد می شود.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *