روش نصب Arab VPN ۲۰۲۳ برای سامسونگ

روش نصب Arab VPN ۲۰۲۳ برای سامسونگ

دانلود رایگان فیلتر شکن Arab VPN از گوگل پلی

فیلتر شکن Arab VPN از آن دسته از برنامه ‌ها است. که ما می‌ توانیم برای مبارزه با محدودیت‌ های اینترنتی از آن استفاده کنیم. چرا که خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می‌ دهد. و شرایط لازم برای رفع فیلترینگ های اینترنتی را فراهم می‌ کند. سپس ما می‌ توانیم به کمک آن از شر محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت کشورمان خلاص شویم. علاوه بر آن ما می‌ توانیم این برنامه را به راحتی از طریق برنامه گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

سرور های پرتعداد در لیست سرور ها

این برنامه از تعداد مناسبی سرور برخوردار است. که ما می‌ توانیم از آن ها برای مبارزه با محدودیت ‌های اینترنتی استفاده کنیم. اما همانطور که در فیلم مشاهده کردیم هیچ کدام از این سرور ها نتوانستند اتصال لازم را برای ما ایجاد کنند. و ما عملاً هیچگونه اتصالی برای مبارزه با محدودیت‌ ها نصیبمان نشد. دلیل این امر را در ادامه خواهیم گفت.

خرید نسخه پرمیوم جهت استفاده نامحدود از برنامه Arab VPN

همانطور که گفته شد این برنامه در برقراری اتصال برای ما با مشکل مواجه شد. دلیل این امر این است که ما برای برخورداری از خدمات وی پی ان موجود در این برنامه نیاز داریم که اکانت آن را خریداری کنیم. با انجام این کار سرور های این برنامه همگی می‌ توانند اتصال مطمئن را برای ما ایجاد کنند. البته این مورد بر اساس ادعای سازندگان برنامه می‌ باشد.

مناسب برای انجام بازی های آنلاین

ما می‌ توانیم از این برنامه برای انجام بازی‌ های آنلاین نیز استفاده کنیم. چرا که سرعت ما را افزایش می‌ دهد و با این کار پینگ ما کاهش پیدا خواهد کرد. که در این صورت گزینه بسیار مناسب برای انجام بازی‌ های آنلاین خواهد بود. چرا که هنگام انجام این بازی‌ ها پینگ پایین از اهمیت بالایی برخوردار می‌ باشد.

رضایت کاربران نسبت به برنامه Arab VPN

این برنامه تاکنون بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران مختلف از طریق گوگل پلی دانلود و نصب شده است. و در میان این جامعه آماری توانسته است امتیاز ۳.۹ که یک امتیاز متوسط است را از آن ها دریافت کند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *