دانلود فیلتر شکن Super Simple VPN نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن Super Simple VPN نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن اندروید سوپر سیمپل وی پی ان بدون قطعی

شما می توانید با نصب فیلتر شکن قوی و پرسرعت Super Simple VPN هر فیلترینگی که در کشورتان وجود دارد را در یک چشم به هم زدن از بین ببرید. این برنامه به علت امنیت بالایی که دارد از تمام اطلاعات شما محافظت می‌ کند. و باعث می‌ شود که کاربران بتوانند از این فیلتر شکن برای کارهای روزمره خود حتی کار های بانکی استفاده کنند.
بنابراین شما می توانید این برنامه را توسط لینک های مستقیم برای خود نصب کنید. و با استفاده از سرور های پرسرعتش تمام سایت ها و برنامه های فیلتر شده را رفع انسداد کنید.

افزایش سرعت اتصال شما با اتصال به سرور های برنامه Super Simple VPN

یکی از نکات مثبت این برنامه وجود سرور‌ های پرسرعت می باشد. که برای ما کاربران سرعت اتصالی بالا را فراهم می‌ کنند. همچنین به ما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم. و هر فیلترینگی را در زمان کوتاهی از بین ببریم.

امنیت بالا در نقاط وای فای های ناامن

این فیلتر شکن برنامه ای است که نقاط اتصال Wifi عمومی را ایمن می کند و به شما کمک می کند از حریم خصوصی آنلاین خود محافظت کنید. همچنین این برنامه یکی از ایمن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار می‌ باشد. که شما می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

نماگرفت

حفاظت از موقعیت مکانی

برنامه Super Simple VPN برای اینکه بتواند برای شما مروری ناشناس را ایجاد کند. آی پی حقیقی شما را پنهان می‌ کند و از این طریق موقعیت جغرافیایی شما را به صورت مجهول در می آورد. بنابراین شما هنگامی که به سرور های این برنامه متصل می شوید می توانید به صورت ناشناس مرور کنید. به گونه‌ ای که دیگر هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی نخواهد بود.
بنابراین این فیلتر شکن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *