روش اتصال به برنامه Figaro vpn با اینترنت ایرانسل

روش اتصال به برنامه Figaro vpn با اینترنت ایرانسل

دانلود فیلتر شکن رایگان و قوی Figaro vpn

در حال حاضر فیلتر شکن‌ ها یکی از بولدترین برنامه‌ های موجود در کشور شده‌اند. چون ما تنها به وسیله این اپلیکیشن‌ ها می‌ توانیم به خدمات مورد نیازمان در جهان دسترسی پیدا کنیم. و پیام رسان‌ ها و وب سایت‌ های مختلف را رفع فیلتر کنیم.
علاوه بر آن اگر یک فیلتر شکن مناسب و قوی مانند برنامه Figaro vpn را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. به راحتی می‌ توانیم تمام بازی‌ های آنلاین را انجام دهیم .

قابلیت بسیار خوبی که این فیلتر شکن دارد تغییر زبان این برنامه است. که در ابتدا وقتی این فیلتر شکن را نصب کنید از شما می‌ خواهد که از بین زبان‌ های فارسی و انگلیسی یکی را انتخاب کنید. که بهتر است از زبان فارسی استفاده کنید.
تا بتوانید راحت‌تر به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنید. پس از انتخاب آن می‌ توانید وارد رابط کاربری این فیلتر شکن شوید و به سرور هایش متصل شوید.

چگونه می توانیم با نصب Figaro vpn اتصالی باکیفیت برای خود ایجاد کنیم؟!

این فیلتر شکن همانند خیلی از برنامه‌ های دیگر دارای اتصال خودکار و لیست نامحدود سرورها می‌ باشد. و برای اینکه شما بتوانید اتصال قوی برای خود ایجاد کنید. فقط کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار این برنامه ضربه بزنید. پس از آن سرور های این فیلتر شکن که فقط در کشور آمریکا قرار دارند. برای شما نمایش داده می‌ شوند. که کافی است یکی از این سرور های آمریکایی را انتخاب کنید. تا پس از طی کردن روند این برنامه، اتصال قوی شما ایجاد شود.

امکان اتصال با انواع نت های همراه

برای اینکه بتوانید به سرور های این برنامه متصل شوید لازم نیست نوع خاصی از اینترنت داشته باشید. چون این فیلتر شکن با انواع اینترنت‌ های همراه از جمله ایرانسل، همراه اول و رایتل به خوبی کار می‌ کند. چون سرور های آن متناسب با این نوع اینترنت‌ ها هستند.

جلوگیری از ردیابی شدن با استفاده از Figaro vpn

به دلیل اینکه این برنامه موقعیت مکانی شما را پس از اتصال تغییر می‌ دهد و نمی‌ گذارد افراد ناشناس متوجه مکان شما شوند. بنابراین با خیال راحت می‌ توانید وارد سایت‌ های ایرانی و خارجی شوید، بدون اینکه ردیابی شوید. در نتیجه دسترسی به خدمات مختلف با این برنامه به سادگی امکان‌ پذیر است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *