نصب رایگان TurboLink VPN با لینک مستقیم

نصب رایگان TurboLink VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن TurboLink VPN نسخه قدیمی

اگر به دنبال یک ابزار مناسب برای گشت و گذار کردن در اینترنت بگردیم. حتماً باید از فیلتر شکن ‌ها استفاده کنیم. چرا که تنها این برنامه ‌ها هستند که می‌ توانند انواع محدودیت‌ ها را از بین ببرند. و برای ما امکان دسترسی به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت را فراهم کنند.
برنامه TurboLink VPN یکی از مناسب‌ ترین فیلتر‌ شکن‌ های موجود در بازار است. که ما می‌ توانیم آن را از طریق برنامه گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود دانلود و نصب کنیم و از خدماتش لذت ببریم.

Screenshot image

برنامه TurboLink VPN مناسب برای انواع فعالیت های اینترنتی

این برنامه به هیچ عنوان یک فیلتر شکن تک بعدی نیست بلکه می‌ توانیم به کمک آن انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
۱_ برای مثال می‌ توانیم از آن برای انجام بازی‌ های آنلاین فیلتر شده استفاده کنیم. چرا که ضمن فراهم کردن قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها به دلیل سرعت بالایی که دارد پینگ ما را کاهش می‌ دهد. به همین دلیل باعث می‌ شود که ما بتوانیم از یک گیم پلی زیبا و روان و بدون تاخیر لذت ببریم.
۲_ همچنین این برنامه گزینه مناسب برای تماشای آنلاین فیلم و سریال از سایت ‌های بین ‌المللی فیلتر شده می‌ باشد.

Screenshot image

Screenshot image

آیا سرور های جهانی برنامه TurboLink VPN قدرت بالایی دارند؟!

این برنامه در انواع کشور ها و در سراسر جهان دارای سرور است. برای مثال در کشور هایی مانند پرو، استرالیا، بنگلادش و سایر نقاط جهان که بسیاری از فیلتر شکن‌ ها همچنین قابلیتی را ندارند. این برنامه دارای سرور است.
همین ویژگی باعث شده است که ما بتوانیم در هر کجا به خدمات وی پی ان دسترسی داشته باشیم. چرا که این موضوع یک پوشش جهانی بسیار مناسب را برای ما پدید آورده است. که به ما یک اتصال مناسب و پرقدرت را هدیه می‌ دهد.

Screenshot image

استفاده از خدمات بدون هزینه و محدودیت

خدماتی که این برنامه در اختیار ما قرار می‌ دهد همگی به صورت رایگان می‌ باشد. و ما نیازی به پرداخت هزینه جهت استفاده از آن ها نداریم. بلکه می‌توانیم به راحتی و بدون هیچ مشکل و حتی محدودیتی از خدمات بی‌نظیر و با کیفیت این برنامه استفاده کنیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *