برنامه Soran VPN مناسب برای استفاده روزمره

برنامه Soran VPN مناسب برای استفاده روزمره

آپدیت جدید برنامه Soran VPN از سایت گوگل پلی

همه ما دنبال برنامه ‌ای هستیم که بهترین خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار بدهد. تا بتوانیم از خدمات مورد نیازمان در سایت ‌ها و برنامه‌ های فیلتر شده بهره‌ مند شویم. و از این طریق به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت بین‌ الملل دسترسی پیدا کنیم. یکی از برنامه ‌هایی که در گوگل پلی وجود دارد و می‌ تواند در این راه به ما کمک زیادی کند. فیلتر شکن قوی و رایگان Soran VPN می‌ باشد.

استفاده راحت از برنامه Soran VPN با رابط کاربری مناسب

استفاده از خدمات این برنامه کاری بسیار ساده و آسان می‌ باشد. چرا که این vpn به گونه ‌ای طراحی شده است. که کاربران بتوانند بدون هیچ مشکلی به خدمات وی پی ان موجود در برنامه دسترسی پیدا کنند. در واقع یکی از نقطه قوت‌ های این برنامه رابط کاربری مناسبی است که برای ما طراحی شده است.

Screenshot image

سرور های قدرتمند جهانی با سرعت بالا

سرور هایی که در این برنامه قرار دارند همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شاخص‌ ترین سرور های این برنامه سرور های موجود در کشور آمریکا هستند. چون همانطور که همه ما می‌ دانیم قوی‌ ترین سرور ها معمولاً در کشور های آمریکای شمالی قرار دارند.
پس این برنامه به کمک سرور های بین المللی و جهانی که دارد. می‌ تواند برای ما قدرت لازم به منظور رفع انسداد انواع محدودیت‌ های اینترنتی را فراهم کند.

برنامه Soran VPN مناسب جهت استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از مهم ترین خدمات فیلتر شده که اکثر کاربران با آن سر و کار دارند. شبکه ‌های اجتماعی مختلف نظیر تلگرام، اینستاگرام و واتساپ می‌ باشد. این برنامه به کمک قدرت بالایی که دارد می‌ تواند به ما سرعت لازم به منظور رفع کردن محدودیت ‌های این برنامه ‌ها را هدیه کند. پس ما می‌ توانیم به کمک این برنامه از تمامی این شبکه ‌های اجتماعی به منظور وقت گذراندن و کاربرد های دیگر استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *