دانلود فیلتر شکن ۲۰۲۴ Okey VPN برای واتساپ

دانلود فیلتر شکن ۲۰۲۴ Okey VPN برای واتساپ

نصب فیلتر شکن Okey VPN با لینک مستقیم

همه ما نیاز به یک ابزار مناسب جهت دسترسی به خدمات فیلتر شده داریم. که یکی از این برنامه‌ ها فیلتر شکن Okey VPN نام دارد. که می‌ تواند قدرت و سرعت لازم را در بسیاری از مواقع برای ما فراهم کند.
البته این برنامه یک راه حل دائمی نمی‌ باشد. چرا که در بسیاری از مواقع از دسترس خارج می‌ شود. و قدرت چندان بالایی را در مقابل افزایش شدت محدودیت‌ ها ندارد و نمی تواند بر آن ها غلبه کند.

لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه بسیار راحت و ساده می‌ باشد. دلیل این موضوع رابط کاربری مناسبی است که این برنامه برای ما در نظر گرفته است. و با طراحی مناسب این امکان را به وجود آورده است. که ما بتوانیم با چند کلیک بسیار ساده به سرور ها دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

فیلتر شکن Okey VPN محدود است یا نامحدود!!!

ما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از این برنامه نداریم. چرا که سرور های این برنامه حجم نامحدود را در اختیار ما قرار می‌ دهند. و به ما این امکان را می‌ دهند که در هر زمان که نیاز به فیلتر شکن داشتیم. با اتصال به این سرور ها بتوانیم به نیازهای اینترنتی خود دسترسی پیدا کنیم و به آن ها پاسخگو باشیم.

Screenshot image

کیفیت بالا و مناسب عاملی برای مناسب بودن برنامه Okey VPN

کیفیت اتصال ایجاد شده برای ما به قدری بالاست که ما می ‌توانیم از آن برای دور زدن محدودیت‌ های تلگرام استفاده کنیم. که یکی از شدید ترین نوع محدودیت ‌ها می‌ باشد.
گفتنی است، این به شرطی است که اتصال برای ما برقرار شود. چرا که این برنامه در بسیاری از مواقع از دسترس خارج می‌ شود. و قابلیت برقراری اتصال را نخواهد داشت. اما اگر اتصال صورت بگیرد از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

در کل این برنامه بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران مختلف از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه ‌ها دانلود و نصب شده است. و به طور کلی امتیاز نه چندان مناسب ۳.۷ را از آن ها دریافت کرده است.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *