دانلود نسخه به روز Legend VPN برای موبایل

دانلود نسخه به روز Legend VPN برای موبایل

وی پی ان رایگان Legend VPN برای استفاده از تلگرام

فیلتر شکن‌ های بسیاری به صورت روزانه به اینترنت اضافه می‌ شوند. اما همه آن ها قادر به برقراری اتصال برای ما نیستند. چرا که شدت محدودیت ‌ها بسیار بالا رفته است. و تنها فیلتر شکن‌ هایی که از خدمات حرفه‌ ای استفاده می‌ کنند قادر خواهند بود به ما برای دور زدن محدودیت‌ ها کمک کنند. یکی از فیلتر شکن ‌هایی که دیگر قادر به خدمات لازم برای دور زدن محدودیت ‌ها به ما نیست، فیلتر شکن Legend VPN می‌ باشد. که این موضوع دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

Screenshot image

قدیمی بودن نسخه ی موجود در بازار

مهم ترین دلیلی که می‌ توان آن را به عنوان عامل اصلی از دسترس خارج شدن این برنامه معرفی کرد. قدیمی بودن آخرین نسخه موجود در بازار است.
همه ما می‌ دانیم که شدت محدودیت ‌ها به صورت روزانه در حال افزایش است. پس فیلتر شکن‌ های قدیمی هرگز نمی‌ توانند به ما برای دور زدن محدودیت ‌های جدید کمکی بکنند. که این برنامه یکی از فیلتر شکن ‌هایی است که آخرین آپدیتش به بیش از یک سال گذشته برمی ‌گردد.

Screenshot image

نظر کاربران در مورد برنامه Legend VPN

کاربرانی که این برنامه را استفاده کرده اند و نظر خود را در مورد این برنامه ثبت کرده اند. به صورت کلی امتیاز ۳.۶ را که یک امتیاز غیر مناسب می‌ باشد به آن داده اند.
پس ما می‌ توانیم نتیجه بگیریم که این برنامه اصلاً برای ما مناسب نیست. و باید به دنبال سایر فیلتر شکن ‌های قدرتمند که قادر به ارائه خدمات با کیفیت هستند، باشیم. تا قادر به استفاده نامحدود از ظرفیت های اینترنتی باشیم.

بی اثر شدن ویژگی های خوب موجود در برنامه Legend VPN

این برنامه از ویژگی ‌های خوب زیادی نیز برخوردار است. برای مثال رابط کاربری مناسب و همچنین امنیت فوق العاده بالا دارد.
اما به دلیل اینکه هیچ اتصالی برای ما هنگام استفاده از این برنامه به وجود نمی ‌آید. عملاً این ویژگی ‌های خوب نیز بلا استفاده و بدون مصرف خواهند بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *