فیلتر شکن جدید UltiNet VPN همراه با آموزش فعال

فیلتر شکن جدید UltiNet VPN همراه با آموزش فعال

نصب برنامه رایگان UltiNet VPN برای گوشی

فیلتر شکن UltiNet VPN یکی از برنامه‌ های نه چندان معروف و محبوب در گوگل پلی است. که تعداد کاربران بسیار اندکی دارد. به همین دلیل می‌ تواند بدون اینکه دچار افت سرعت و یا کیفیت شود، به ما ارائه خدمات کند. پس ما می‌ توانیم آن را از طریق برنامه گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

برخورداری از سرور های رایگان و VIP

این برنامه هم دارای خدمات وی‌ آی‌ پی و هم دارای خدمات رایگان می‌ باشد. که خدمات رایگان آن کیفیت بسیار پایین ‌تری نسبت به نسخه وی‌ آی‌ پی دارد.
چرا که نسخه وی‌ آی‌ پی دارای سرور های اختصاصی است که کمتر کاربری به آن ها دسترسی دارد. به همین دلیل سرعتی که ارائه می‌ دهد بسیار بالاتر از سایر سرور ها خواهد بود.

نحوه استفاده از برنامه UltiNet VPN

فضای کاربری این برنامه بسیار ساده و بدون هیچ جلوه ویژه ‌ای می‌ باشد. ضمن اینکه متاسفانه ما برای هر بار اتصال به سرور های این برنامه نیاز داریم که رمز عبور و نام کاربری را وارد کنیم. که این موضوع کمی باعث می‌ شود که ما وقت بیشتری نسبت به سایر فیلتر شکن ‌ها برای اتصال به این برنامه صرف کنیم. و استفاده از خدمات آن کمی سخت می شود.

دسترسی به حریم خصوصی مناسب با اتصال به برنامه UltiNet VPN

این برنامه با به کارگیری از به روز ترین اقدامات امنیتی برای ما یک بستر مناسب و ایمن را فراهم کرده است. که به ما این امکان را می‌ دهد با خیالی راحت در اینترنت جستجو کنیم.
این برنامه به هیچ عنوان قصد ندارد که اطلاعات خصوصی ما را ذخیره کند. و حتی اطلاعاتی که از مرورگردی های ما کسب می‌ شود. با قابلیتی که در برنامه گنجانده شده است قابل حذف می‌ باشد. پس ما می‌ توانیم پس از اتمام کارمان این سابقه ‌ها را پاک کنیم.
در ضمن این برنامه هیچگونه نظارتی بر فعالیت ‌های آنلاین ما نمی‌ کند. و به ما این امکان را می‌ دهد که به صورت آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *