فیلتر شکن پرسرعت ZERO VPN برای گوشی

فیلتر شکن پرسرعت ZERO VPN برای گوشی

نصب وی پی ان ZERO VPN رایگان از گوگل پلی

همه ما با یک مشکل واحد مواجه هستیم و آن هم عدم توانایی ما برای استفاده از بسیاری از خدمات اینترنتی می‌ باشد. که دلیل آن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت می‌ باشد.
برای حل این مشکل و دسترسی به خدمات مورد نیازمان ما نیاز به یک ابزار مناسب داریم. تا بتوانیم محدودیت ‌ها را از بین ببریم و این مشکل را حل کنیم.
گزینه ‌های زیادی در بازار وجود دارند که یکی از این گزینه ‌ها برنامه ZERO VPN می‌ باشد. این برنامه که یکی از فیلتر شکن ‌های موجود در گوگل پلی است. به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم بدون هیچ مشکلی در اینترنت گشت و گذار کنیم.

Screenshot image

کاربران کم و عدم شلوغی سرور های برنامه ZERO VPN

این برنامه کاربران محدودی دارد به گونه‌ ای که وقتی از این برنامه استفاده می‌ کنیم. به هیچ عنوان ترافیک زیادی بر سرور ها اعمال نمی‌ شود.
پس به هیچ عنوان سرعت ما دچار کاهش و یا افت کیفیت نخواهد شد. چرا که تنها حدود ۱۰۰۰ نفر این برنامه را دانلود و نصب کرده اند. بنابراین سرور های این برنامه هیچگاه شلوغ نخواهند بود. و ما می‌ توانیم بدون افت کیفیت یک مرور یکنواخت و راحت را تجربه کنیم.

آیا استفاده از فیلتر شکن ZERO VPN نیاز به ثبت نام دارد؟!

بله ما برای اینکه بتوانیم از خدمات موجود در این برنامه استفاده کنیم. نیاز داریم که در این برنامه ثبت نام کنیم و برای خود یک اکانت ایجاد کنیم.
پس از آن می‌ توانیم با وارد شدن به اکانت خود به راحتی از خدمات موجود در این برنامه استفاده کنیم. در غیر این صورت امکان استفاده از برنامه برای ما وجود نخواهد داشت.

Screenshot image

قابلیت تست سرعت با کیفیت عالی

این برنامه دارای قابلیتی است که به ما این امکان را می‌ دهد مرور خود را مدیریت کنیم. و به این صورت این کار انجام می‌ دهد که سرعت اتصال ما هنگام متصل شدن به یکی از سرورها را نشان می‌ دهد.
این ویژگی به ما این امکان را می‌ دهد که هم بهترین سرور را انتخاب کنیم و هم به کمک این اطلاعات بهترین تجربه را از مرور گردی در اینترنت کسب کنیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *