نصب Team VPN برای گوشی قدیمی سامسونگ

نصب Team VPN برای گوشی قدیمی سامسونگ

آپدیت جدید فیلتر شکن تیم وی پی ان

فیلتر شکن ‌های زیادی در بازار وجود دارند اما کمتر فیلتر شکنی مانند برنامه Team VPN وجود دارد. که بتواند قدرت و سرعت لازم به منظور دور زدن محدودیت ‌های شدید را برای ما فراهم کند. ما می‌ توانیم با دانلود این برنامه برای دستگاه خود از ابزار مناسب برای دسترسی به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت برخوردار شویم.

همچنین این برنامه تمامی خدماتش را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ دهد. و ما نیازی به پرداخت هزینه جهت دریافت خدمات وی پی ان نداریم.
اما می‌ توانیم برای دریافت خدمات بهتر نسخه پرمیوم را با پرداخت مبلغی اندک خریداری کنیم. که دارای سرور های اختصاصی و پرقدرت‌ تر می‌ باشد.

Screenshot image

اتصال به سرور های جهانی برنامه Team VPN

این برنامه به دلیل برخورداری از سرور های با کیفیت و مناسب می‌ تواند سرعت و قدرت لازم برای مقابله با محدودیت‌ های اینترنتی را برای ما فراهم کند. به همین ترتیب ما می‌ توانیم با اتصال به یکی از این سرور ها به اینترنت جهانی متصل شویم. و به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

مرور ناشناس در سایت های فیلتر شده

ما به کمک این برنامه می‌ توانیم مرور ناشناس در اینترنت را انجام دهیم. چرا که موقعیت جغرافیایی ما هنگام اتصال به سرورها پنهان می‌ شود. و همین موضوع باعث می‌ شود که هیچ کدام از فعالیت‌ های آنلاین ما هنگام اتصال به سرور های این برنامه قابل ردیابی و شناسایی نباشد.
پس ما می‌ توانیم به کمک این قابلیت در تمامی سایت‌ ها و برنامه ‌های فیلتر شده به گشت و گذار بپردازیم. بدون اینکه مشکل امنیتی را در پیش داشته باشیم.

Screenshot image

استفاده ساده و آسان از Team VPN

استفاده از خدمات موجود در این برنامه کاری بسیار ساده و آسان است. چرا که رابط کاربری آن به گونه‌ ای طراحی شده است. که امکان استفاده از خدمات تنها با چند کلیک ساده برای ما وجود خواهد داشت. و نیازی به کار های پیچیده و گذراندن مراحل ثبت نام نیست.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *