آموزش اتصال به فیلتر شکن فعال Start VPN

آموزش اتصال به فیلتر شکن فعال Start VPN

نصب وی پی ان نسخه جدید Start VPN برای موبایل

فیلتر شکن ‌ها امروزه به یک ابزار بسیار ضروری و حیاتی تبدیل شده اند. چرا که شدت محدودیت ‌ها به مقدار زیادی بالا گرفته است. و همین موضوع باعث شده است که خدمات وسیع ‌تری از خدمات آنلاین دچار فیلترینگ شده باشند.
ما می‌ توانیم برای حل این مشکل بزرگ و دسترسی به تمامی ظرفیت ‌های اینترنتی از برنامه Start VPN به عنوان فیلتر شکن دستگاه خود استفاده کنیم.
اگر از دستگاهی استفاده می‌ کنیم که سیستم عامل آن اندروید می‌ باشد. ما می‌ توانیم این برنامه را به راحتی از طریق برنامه گوگل پلی بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

صد درصد رایگان و بی هزینه

این برنامه دارای تعداد زیادی سرور رایگان می‌ باشد. که سرور های رایگان این امکان را به ما خواهند داد تا بدون پرداخت هزینه بتوانیم به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنیم. و انواع محدودیت‌ ها را به راحتی از بین ببریم.

بدون محدودیت در استفاده از خدمات برنامه Start VPN

ما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از این برنامه نخواهیم داشت. چرا که طراحان آن، برنامه را به گونه‌ ای طراحی کردند. که هیچ گونه محدودیت زمانی و یا حجمی برای ما وجود ندارد. و ما می‌ توانیم هر زمان که به خدمات وی پی ان نیاز داشتیم از این برنامه به راحتی استفاده کنیم.

روش اتصال سریع و آسان به سرور های فیلتر شکن Start VPN

برنامه استارت وی پی ان دارای قابلیت اتصال خودکار است. که به ما این امکان را می‌ دهد مسیر اتصال به سرور ها را بسیار کوتاه کنیم.
همانطور که در فیلم مشاهده می کنید، تنها با یک کلیک در مدت زمان بسیار کوتاه اتصال ما به سرور ها برقرار خواهد شد. این موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای سرور های برنامه می‌ باشد. چرا که اگر سرور های یک فیلتر شکن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند. اتصال سریع به سرور ها به هیچ وجه امکان‌ پذیر نخواهد بود. و همین موضوع نشان دهنده این است که این برنامه از سرور های رایگان خوبی برخوردار است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *