دانلود الوند وی پی ان برای اندروید + آموزش نصب

دانلود الوند وی پی ان برای اندروید + آموزش نصب

دانلود فیلتر شکن قوی الوند وی پی ان نسخه جدید

یکی از محبوب‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور که از کاربران زیادی برخوردار می‌ باشد، برنامه الوند وی پی ان است. که می‌ تواند با استفاده از خدمات مختلف خود به شما کمک کند تا بتوانید سرعت اینترنت خود را افزایش دهید. و در کنار آن به تمام محدودیت‌ ها دسترسی پیدا کنید. پس برای استفاده از خدمات این برنامه تا آخر این پست همراه ما باشید.

محیط کاربری فیلتر شکن الوند وی پی ان

محیط کاربری این فیلتر شکن آنقدر جذاب است که تمامی کاربران دوست دارند از این برنامه استفاده کنند. به صورتی که در وسط این برنامه شکل اسب وجود دارد. که با اتصال و قطع اتصال خود، شکل این اسب تغییر می‌ کند که باعث جذب کاربران می‌ شود.

چگونگی فعال سازی برنامه الوند وی پی ان

به صورت کلی کار کردن با این فیلتر شکن بسیار راحت است چون لازم نیست مراحل سختی را طی کنید و برای این کار فقط باید بر روی گزینه کانکتینگ کلیک کنید. و صبر کنید تا این فیلتر شکن بر اساس موقعیت مکانی که دارید آدرس آی پی شما را چک کند و از این طریق برای شما سروری قوی انتخاب کند. پس از اینکه اتصالتان ایجاد شد به راحتی می‌ توانید بر انواع محدودیت‌‌ ها غلبه کنید.

نمایش تبلیغات کوتاه

به علت اینکه تمامی خدمات این فیلتر شکن رایگان می‌ باشد شما باید تبلیغات کوتاهی را در این برنامه تماشا کنید. تا بتوانید خدمات عالی این برنامه را در اختیار داشته باشید و در بستری ایمن از آن ها استفاده کنید.

اتصال به صورت نامحدود

البته به جز موارد گفته شده لازم به ذکر است که این فیلتر شکن دارای خدمات نامحدود می‌ باشد. بنابراین می‌ توانید به راحتی به سرور های آن متصل شوید و هر نوع فعالیتی که می‌ خواهید را انجام دهید. بدون اینکه نگران باشید سرور شما قطع شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *