دریافت SXP VPN برای اینترنت رایتل

دریافت SXP VPN برای اینترنت رایتل

دانلود فیلتر شکن SXP VPN نسخه مود شده و فعال

بسیاری از فیلتر شکن‌ ها به دلایل مختلف از دسترس خارج شده اند و دیگر قادر به ارائه خدمات با کیفیت نیستند. دلیل این موضوع را می‌ توان افزایش شدت محدودیت ‌های اینترنتی دانست. یکی از فیلتر شکن ‌هایی که با افزایش محدودیت‌ ها از دسترس خارج شده است. برنامه SXP VPN می‌ باشد. این وی پی ان در گوگل پلی قرار دارد و ما می‌ توانیم از طریق این برنامه به آن دسترسی پیدا کنیم. و از خدمات آن که دیگر از قدرت کافی برخوردار نیستند بهره ببریم.

سرور های پرتعداد SXP VPN اما با سرعت کم

این برنامه از تعداد زیادی سرور برخوردار است که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند. اما با افزایش شدت محدودیت ‌ها این سرور ها دیگر از کیفیت قبل برخوردار نیستند. و نمی‌ توانند مانند قبل یک اتصال مناسب و پایدار را برای دور زدن محدودیت‌ ها فراهم کنند. پس ما نمی ‌توانیم در اکثر اوقات به کمک این برنامه از محدودیت‌ ها عبور کنیم.
البته گفتنی است گاهی اوقات اتصال ضعیفی ایجاد می‌ شود که برای رفع انسداد محدودیت‌ های ضعیف مناسب است.

Screenshot image 2

رایگان بودن فیلتر شکن SXP VPN دلیلی بر ضعف آن

این فیلتر شکن از جمله وی‌ پی‌ ان‌ هایی بود که تمامی خدمات را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ داد. تا ما بتوانیم بدون هزینه از تمامی خدمات موجود در سایت ها و برنامه‌ های فیلتر شده پس از رفع انسداد کردن آن ها برخوردار شویم. اما امروزه دیگر قادر به ارائه خدمات با کیفیت نیست.

Screenshot image 1

امنیت سایبری نه چندان مناسب در کشور

این برنامه امنیت چندان بالایی ندارد و تنها نکته مثبت آن این است که هنگام برقراری اتصال داده‌ های ما را رمزگذاری می‌ کند. تا اتصال مطمئنی ایجاد شود. اما از لحاظ حریم خصوصی چندان با کیفیت نیست. چرا که هم یک سری از اطلاعات ما را ذخیره می‌ کند و هم ممکن است آن ها را به اشتراک بگذارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *