دانلود ساده MENACE VPN برای گوشی اندروید

دانلود ساده MENACE VPN برای گوشی اندروید

نصب فیلتر شکن MENACE VPN برای استفاده از تلگرام

همه ما از محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت خسته شده‌ ایم و به دنبال راهی هستیم. تا بتوانیم این محدودیت ‌ها را از سر راه خود برداریم. تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت استفاده کنیم.
یکی از ابزار هایی که در این راه به ما کمک خواهد کرد فیلتر شکن MENACE VPN می‌ باشد. این برنامه یکی از اپلیکیشن هایی است که بسیار گمنام می‌ باشد. و از تعداد کاربران بسیار محدودی برخوردار است. پس ما می‌ توانیم آن را از طریق برنامه گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

آیا سرور های MENACE VPN خلوت هستند؟!

به دلیل تعداد کاربران محدود هنگامی که ما به سرور های این برنامه متصل می‌ شویم. سرعتی بسیار بالا برای ما فراهم خواهد شد. چرا که سرعت ما دچار افت کیفیت و سرعت نخواهد شد. و سرور های خلوت می‌ توانند کیفیت بالاتری را در اختیار ما قرار دهند.
همچنین تعداد محدود کاربران برنامه به گونه ای است. که به طور کلی ۵۰۰ نفر این برنامه را بر روی دستگاه خود از طریق گوگل پلی نصب کرده اند.

Screenshot image 6

فیلتر شکن MENACE VPN ایمنی ما را چگونه ضمانت می کند؟!

ما به کمک این برنامه می‌ توانیم در اینترنت به صورت کاملاً ناشناس گشت و گذار کنیم. و انواع خدمات را با خیال راحت فیلتر کنیم. سپس از ظرفیت‌ های مورد نیازمان برخوردار شویم. چرا که این برنامه شرایط لازم برای مرور ناشناس و مطمئن را برای ما فراهم می کند. پس ما می‌ توانیم بدون ردیابی و شناسایی شدن از تمامی خدمات موجود در اینترنت استفاده کنیم.

Screenshot image 4

دسترسی رایگان به اینترنت جهانی

این برنامه به این منظور به بازار ارائه شده است که بتواند خدمات وی پی ان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. تا همگی بتوانند از خدمات بین المللی که به دلیل فیلترینگ از دسترس ما خارج شده است دسترسی پیدا کنند. بدون این که نیاز به پرداخت هزینه برای دسترسی به خدمات وی پی ان باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *