دانلود فیلتر شکن اندروید Cellular Vpn با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن اندروید Cellular Vpn با لینک مستقیم

دانلود نسخه اصلی برنامه رایگان Cellular Vpn

یکی از مشکلات کاربران اینترنت در کشور ایران محدودیت های بیش از حد اعمال شده بر اینترنت است. این محدودیت ها به گونه ای هستند که علاوه بر خدمات جهانی، خدمات ساده ی اینترنتی را از کاربران سلب کرده اند.
یکی از ساده ترین و کاربردی ترین راه حل موجود، استفاده از فیلتر شکن پرسرعت Cellular Vpn می باشد. زیرا این فیلتر شکن با سرعت فوق العاده ای که دارد به شما امکان دور زدن تمامی محدودیت های اینترنتی را می دهد.
علاوه بر آن شما با نصب این برنامه به خدماتی دست پیدا می کنید که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

محافظت از حریم خصوصی شما با اتصال به فیلتر شکن Cellular Vpn

این وی پی ان یکی از بهترین فیلتر شکن ها در حوزه احترام به حقوق کاربر می باشد. به گونه ای از حریم خصوصی کاربران به شدت محافظت می کند. علاوه بر آن، به علت امنیت بالایی که این برنامه دارد، تحت هیچ شرایطی سوابق مرور و اطلاعات خصوصی کاربران را حین اتصال آن ها به سرور هایش ذخیره نمی کند. همچنین این برنامه هیچ گونه نظارتی بر فعالیت های آنلاین کاربران انجام نمی دهد. بنابراین شما با خیال راحت می توانید از این برنامه استفاده کنید.

نماگرفت

سرور های پرسرعت و با کیفیت این برنامه

همان طور که پیش تر به آن اشاره ای مختصر شد، سرور های متعدد این برنامه تماما از سرعت بالا و پایدار برخوردار هستند. همچنین این سرور ها در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند و با ایجاد یک پوشش جهانی برای شما سرعت بالا و اتصالی همراه با پهنای باند نامحدود فراهم می کنند.
در نتیجه شما می توانید با متصل شدن به سرور های پرسرعت این برنامه از خدمات بی نظیر اینترنتی بدون هیچ گونه محدودیتی برخوردار شوید.

دریافت خدمات رایگان

شما برای استفاده از برنامه Cellular Vpn و بهره مندی از خدمات بی نظیرش نیازی به هزینه کردن نخواهید داشت. چرا که این برنامه تمامی خدماتش را به صورت رایگان و نامحدود در اختیار کاربران قرار می دهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *