چگونه با دی ان اس از فیلترینگ عبور کنیم

چگونه با دی ان اس از فیلترینگ عبور کنیم

روش استفاده از دی ان اس های پولی

محدودیت ‌های اینترنتی همه ما را کلافه کرده است. چرا که بسیاری از خدمات را از دسترس ما خارج کرده و ما نمی‌ توانیم از بسیاری از ظرفیت ‌های اینترنت استفاده کنیم.
در چنین شرایطی نیاز به راه حلی برای حل این مشکل داریم. که فیلتر شکن ‌ها بهترین روش خواهند بود.
اما بعضی از کاربران به دلایل مختلف مانند کندی اینترنت و یا عدم دسترسی به فیلتر شکن ‌ها نمی‌ توانند از این روش استفاده کنند. در چنین شرایطی دی‌ ان‌ اس می‌ توانند مشکل ما را حل کنند. و از طریق ‌های مختلف ما را به اینترنت جهانی دسترسی بدهند.

چگونه از دی ان اس ها استفاده کنیم؟

برای استفاده از دی‌ ان‌ اس به عنوان راه دور زدن محدودیت ‌ها ما ابتدا نیاز داریم. که dns لازم را از طریق منابع معتبر تهیه کنیم. پس از آن باید وارد تنظیمات دستگاه خود شویم. سپس با مراجعه به قسمت مربوطه dns به دست آورده را جایگزین dns اصلی دستگاه خود کنیم. از این طریق به اینترنت پرسرعت تر و یا اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنیم.

کارکرد دی ان اس در گوشی چگونه است؟

استفاده از dns می‌ تواند به دو منظور انجام شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

1- افزایش سرعت اینترنت

یکی از دلایلی که کاربران نمی ‌توانند از فیلتر شکن استفاده کنند کندی سرعت اینترنت آن هاست. و به دلیل اینکه سرعت پایینی دارند اتصالشان به این سرور های برنامه برقرار نمی‌ شود.
به همین ترتیب ما می‌ توانیم از dns‌ ها به عنوان راهی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده کنیم. و از این طریق به سرور ها، با کیفیت و سرعت بیشتری متصل شویم. تا از قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها برخوردار شویم.

۲- دور زدن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت

برخی از dns ‌ها نیز وجود دارند که به صورتی عمل می‌ کنند که باعث می‌ شوند ما به اینترنت جهانی متصل شویم. و از این طریق محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت را از بین ببریم.
پس بر خلاف نوع اول این نوع dns ‌ها باعث می‌ شوند که ما به صورت مستقیم به سایت های خارجی دسترسی پیدا کنیم. و از خدمات مورد نیازمان در سایت ها و برنامه های فیلتر شده استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *