روش اتصال به اینترنت آزاد با 1111 VPN Lite

روش اتصال به اینترنت آزاد با 1111 VPN Lite

نصب فیلتر شکن سریع و ‌قدرتمند 1111 VPN Lite

افزایش شدت محدودیت ‌ها که به دلایل مختلف صورت گرفته است باعث شده است. که ما از خدمات اینترنتی از جمله پیام رسان های مختلف محروم باشیم. و نتوانیم از اکثر خدمات فیلتر شده استفاده کنیم.
در چنین شرایطی یک فیلتر شکن فعال می‌ تواند به ما کمک بسیار زیادی برای دسترسی به خدمات فیلتر شده بکند. چرا که بدون استفاده از چنین ابزار هایی ما امکان برخورداری از این امکانات را نخواهیم داشت.
یکی از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار که می‌ توانیم در این راه از آن کمک بگیریم، فیلتر شکن 1111 VPN Lite می‌ باشد. که این برنامه در گوگل پلی به راحتی قابل دسترسی است و ما می‌ توانیم آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

نحوه اتصال به سرور های موجود در کشور آسیا برنامه 1111 VPN Lite

همانطور که در فیلم مشاهده می کنیم، این برنامه از سرور های زیادی برخوردار است. اما همه این سرور ها در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پراکنده شده اند.
از آنجایی که این کشور ها نسبت به سرور های اروپایی به کشورمان نزدیک ‌تر هستند. می‌ توانند اتصالی مناسب و پایدار تر نسبت به سایر فیلتر شکن‌ ها برای ما فراهم کنند.
پس ما به کمک این سرور ها می توانیم از شرایط لازم برای برقراری اتصال پرقدرت به منظور دور زدن محدودیت ها برخوردار شویم.

همچنین همانطور که در فیلم قابل مشاهده است، رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و کاربردی می باشد. یعنی فاقد هرگونه گزینه اضافی و گیج کننده است. که ما می‌ توانیم مستقیماً وارد برنامه شویم و بدون نیاز به گذراندن مراحل ثبت نام و سایر مراحل این فیلتر شکن را راه‌ اندازی کنیم. و به یکی از سرور های پرتعداد آن در آسیا متصل شویم.

کاملا رایگان از این فیلتر شکن دردسترس استفاده کنید:

ما برای استفاده از خدمات موجود در این برنامه نیاز به پرداخت هزینه نداریم. بلکه می‌ توانیم بدون نیاز به هیچ گونه هزینه ‌ای این فیلتر شکن را راه‌ اندازی کنیم. و از خدمات وی پی ان آن برای دسترسی نامحدود به خدمات موجود در اینترنت به صورت رایگان استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *