دانلود فیلتر شکن جدید Gig VPN با فیلم آموزشی

دانلود فیلتر شکن جدید Gig VPN با فیلم آموزشی

دانلود گیگ وی پی ان برای آیفون + رایگان

نصب فیلتر شکن جدید یکی از بهترین و ساده‌ ترین راه‌ها برای دسترسی به محدودیت‌ های موجود در کشور می‌ باشد. چون فیلتر شکن‌ های جدید با سرور های پرسرعت خود می‌ توانند به ما امکان دسترسی به خدمات جهانی را بدهند. که ما می‌ توانیم از فیلتر شکن جدید و با قدرت Gig VPN استفاده کنیم. که مدت زمان زیادی از ساخت آن در کشور ما نمی‌ گذرد. اما با خدمات بسیار عالی که دارد به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم مروری ایمن و سریع در کشور داشته باشیم.

نحوه اتصال به برنامه Gig VPN با روش خودکار

یکی از ساده‌ ترین رابط های کاربری را همین فیلتر شکن دارد. که ما با ضربه زدن بر روی گزینه خودکار می‌ توانیم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال خود را به این فیلترشکن برقرار کنیم.
علاوه بر آن، وقتی وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شویم، می‌ توانیم به یکی از سرور های جهانی و پرسرعت این برنامه متصل شویم. و فعالیت‌ های خود را انجام دهیم.
البته لازم به ذکر است که نسبت سرور های رایگان این برنامه به سرور های پرمیوم کمتر است و این موضوع باعث می‌ شود که گاهی ترافیک بر روی سرورها اعمال شود.

ویژگی سرور های پرمیوم Gig VPN

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن علاوه بر سرور های رایگان که ما می‌ توانیم به صورت خودکار یا دستی به آن ها متصل بشویم. دارای سرور های پرمیوم می‌ باشد که از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است. و سرور های پرمیوم این برنامه تعداد بسیار بالایی دارند. تا کاربران بتوانند آن ها را خریداری کنند.
همچنین لازم به ذکر است که سرور های پرمیوم این برنامه دارای چند ویژگی متمایز نسبت به سرورهای رایگان می‌ باشند:

۱_ بدون نیاز یه تماشای تبلیغات
۲_ دارای سرعت و امنیت بالاتر
۳_ اتصال به صورت نامحدود
۴_ دارای تعداد زیاد در کشور های مختلف

در آخر لازم به ذکر است که در تنظیمات این فیلتر شکن گزینه‌ های بسیار متعدد و خوبی وجود دارد. که می‌ تواند به مرور با کیفیت ما کمک کند. که از جمله آن ها می‌ توان تونل کردن برنامه‌ ها در این فیلتر شکن اشاره کرد.
همچنین در این فیلتر شکن لیستی از سوالات متداول وجود دارد تا بتوانیم راحت‌تر از این برنامه استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *