دانلود فیلتر شکن leaf vpn نسخه جدید + لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن leaf vpn نسخه جدید + لینک مستقیم

فیلتر شکن اندروید لیف وی پی ان برای کامپیوتر

با توجه به محدودیت های شدیدی که بر سایت ها و برنامه های موجود در کشور اعمال شده است. همه ما نیاز داریم تا یک فیلتر شکن قوی برای خود نصب کنیم. زیرا بدون فیلتر شکن نمی توانیم به بسیاری از سایت ها و برنامه ها دسترسی پیدا کنیم. اما شما باید یک فیلتر شکن قوی مانند برنامه leaf vpn را بر روی دستگاه های خود نصب کنید. تا علاوه بر اینکه بتوانید با سرعت بالا محدودیت ها را دور بزنید به سادگی بتوانید از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

امکانات اصلی فیلتر شکن leaf vpn :

دسترسی آسان به سرور ها

برای اتصال به سرور های موجود در این فیلتر شکن شما می توانید بر روی پر سرعت ترین سرور این برنامه کلیک کنید. تا به آسانی اتصال شما برقرار شود. همچنین برای قطع اتصال خود هم می توانید بر روی سرور متصل شده کلیک کنید، تا اتصال شما قطع شود.

نماگرفت

نماگرفت

مخفی کردن موقعیت مکانی

فیلتر شکن لیف وی پی ان به سادگی موقعیت مکانی شما را با سروری که به آن متصل شده اید جابه جا می‌کند. تا هیچ شخص ناشناسی متوجه مکان اصلی شما نشود. در این صورت شما می توانید با خیال راحت در سایت های مختلف آنلاین شوید. زیرا موقعیت مکانی شما کاملاً ایمن باقی می ماند.

مروری ایمن و ناشناس

برای افزایش امنیت اطلاعات خود شما می توانید از این فیلتر شکن برای کارهای روزمره خود استفاده کنید. زیرا این برنامه به هیچ شخص ناشناسی اجازه دسترسی به اطلاعاتتان را نمی دهد. بنابراین می توانید مروری امن و ناشناس در سرتاسر جهان داشته باشید.

دسترسی به خدمات کاملا رایگان برنامه leaf vpn

شما با این فیلتر شکن به سادگی می توانید هر فیلترینگی را از بین ببرید بدون اینکه لازم باشد هزینه ای بابت آن ها پرداخت کنید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی سرور های این برنامه هم رایگان هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *