دانلود فیلتر شکن پرسرعت eight VPN از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت eight VPN از گوگل پلی

دانلود برنامه eight VPN نسخه مود شده بدون قطعی

اگر به فیلتر شکن قوی نیاز دارید که در هر زمان بتواند برای شماره اتصالی پایدار و نامحدود ایجاد کند. بدون شک فیلتر شکن eight VPN می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چون این برنامه متناسب با نیاز کاربران ایرانی طراحی شده است و با سرعت بسیار بالایی که دارد. به شما کمک می‌ کند تا بتوانید محدودیت‌ های موجود در کشور خود را در یک چشم به هم زدن از بین ببرید. همچنین به علت سرعت بسیار زیادی که این فیلتر شکن دارد شما می‌ توانید حتی بازی‌ های آنلاین را به راحتی انجام دهید. و فیلم‌ های مورد نظر خود را بدون سانسور تماشا کنید و از آن ها لذت ببرید.

آموزش اتصال به سرور های آلمانی فیلتر شکن eight VPN

اگر می‌ خواهید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به این فیلتر شکن متصل شوید. فقط کافی است بر روی گزینه کانکتینگ این برنامه کلیک کنید. تا شما را به یکی از سرور های آلمانی و پرسرعتش متصل کند.
متصل شدن به این فیلتر شکن در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌ شود. و پس از آن به صورت نامحدود می‌ توانید تمام فعالیت‌ های دلخواهی که می‌ خواهید را انجام دهید.
همچنین همانطور که در بالا اشاره کوتاهی به این موضوع شد این فیلتر شکن فقط در کشور آلمان دارای سرور می‌ باشد. و تنها سرور های این برنامه سه تا هستند. ولی آنچنان سرعت بالایی دارند که می‌ توانند پاسخگوی نیاز تمام کاربران باشند.

قابلیت کیل سوییچ

بهترین قابلیت امنیتی که این فیلتر شکن دارد کیل سوئیچ می‌ باشد. که شما باید خودتان در تنظیمات این قابلیت را فعال کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. این گزینه به مرور بهتر و ایمن‌تر شما کمک می‌ کند و این موضوع به خاطر این است که وقتی در برنامه‌ ها آنلاین می‌ شوید. اگر اینترنتتان قطع شود این برنامه هم خاموش می‌ شود تا اطلاعات شما ردیابی نشود.

امکان اشتراک گذاری برنامه eight VPN

همانطور که گفته شد این برنامه یکی از بهترین فیلتر شکن‌ های موجود در گوگل پلی می‌ باشد. و چون سازندگان این برنامه از این گزینه مطمئن هستند. در این فیلتر شکن گزینه اشتراک گذاری را قرار دادند. تا ما بتوانیم به راحتی این برنامه را برای دیگران هم ارسال کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *