نصب Hong Kong VPN برای فیلترینگ فیسبوک

نصب Hong Kong VPN برای فیلترینگ فیسبوک

دریافت فایل جدید برنامه Hong Kong VPN

همه ما با مشکل محدودیت ‌های اینترنتی مواجه هستیم. که باعث شده ‌اند ما نتوانیم از اکثر خدمات جهانی، امکان برخورداری داشته باشیم.
در چنین شرایطی تنها فیلتر شکن قدرتمند می‌ تواند به ما کمک کند. تا بر این مشکل غلبه کنیم.
فیلتر شکن Hong Kong VPN از تمام ویژگی‌ هایی که یک فیلتر شکن فعال و قدرتمند باید برخوردار باشد استفاده می‌ کند. تا امکان برخورداری کاربران از خدمات فیلتر شده مهیا شود.

سرور های سریع و قدرتمند در هنگ کنگ

همانطور که از اسم برنامه پیداست بهترین سرور هایش در کشور هنگ کنگ قرار دارد. اما برنامه در سراسر نقاط جهان نیز دارای سرور است. که این ویژگی باعث شده است که ما در هر کجا بتوانیم به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنیم. و به خدمات فیلتر شده حتی در صورت محدودیت شدید دسترسی داشته باشیم.

با نصب Hong Kong VPN ایمنی خود را تضمین کنید:

این برنامه بهترین امنیت را برای حریم خصوصی ما فراهم می‌ کند چرا که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی داده ‌های خصوصی ما را ذخیره نمی‌ کند. که این موضوع آسیب پذیری ما را تا حد زیادی کاهش می‌ دهد.
همچنین به هیچ عنوان اطلاعات خصوصی ما را با اشخاص دیگر اشتراک گذاری نمی ‌کند.
ضمن اینکه برای افزایش امنیت سایبری ما داده‌ هایمان را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. تا اتصالی مطمئن و قابل قبول برای ما ایجاد شود.

خدمات رایگان برنامه Hong Kong VPN با استفاده ای آسان

تمامی خدماتی که این برنامه در اختیار ما قرار می‌ دهد به صورت رایگان قابل استفاده می‌ باشد. و ما نیازی به پرداخت هزینه جهت برخورداری از این خدمات نداریم.
البته نسخه ‌ای از برنامه وجود دارد که می‌ توانیم با پرداخت هزینه از خدمات بهتر برخوردار شویم.
همچنین استفاده از این برنامه بسیار ساده است. و ما می‌ توانیم بدون هیچگونه مشکلی و به سادگی این برنامه را فعال سازی کنیم. تا از سرور هایش برای دور زدن محدودیت‌ ها برخوردار شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *