دانلود فیلتر شکن اندروید BST VPN با سرعت بالا

دانلود فیلتر شکن اندروید BST VPN با سرعت بالا

دانلود فیلترشکن بی اس تی ان برای آیفون

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار های مورد نیاز کاربران اینترنت در کشور ایران فیلتر شکن می باشد. چرا که به دلیل محدودیت های اعمال شده بر اینترنت دسترسی به خدمات جهانی و بسیاری از سایت ها برای ما وجود ندارد.
به همین دلیل شما می توانید فیلتر شکن BST VPN را برای خود نصب کنید. زیرا این برنامه برای شما بستری را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی به اینترنتی آزاد و بدون محدودیت دسترسی پیدا کنیم.
برای دسترسی به این خدمات، این فیلتر شکن ویژگی هایی را در برنامه خود در نظر گرفته است. که به سادگی با استفاده از آن ها می توانید مروری سریع و ایمن داشته باشید.

نماگرفت

۱_ دور زدن محدودیت های جغرافیای

همان طور که اشاره ای مختصر شد، این فیلتر شکن یکی از بهترین برنامه های پرسرعت و ایمن موجود در بازار می باشد. که ما با استفاده از این وی پی ان می توانیم به راحتی به هر محتوایی که به دلیل محدودیت های جغرافیایی از آن محروم هستیم، با دور زدن این محدودیت ها دسترسی پیدا کنیم. چرا که با دانلود این برنامه ما دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده از اینترنت نخواهیم داشت. بنابراین با اتصال به سرور های این اپلیکیشن می توانیم برنامه و پیام رسان های مختلف را برای خود نصب کنیم.

۲_ امنیت فوق العاده بالای سرور های پرسرعت فیلتر شکن BST VPN

اولین و مهم ویژگی این برنامه سرور های پرسرعتش است که در سراسر جهان وجود دارند. پس از آن امنیت فوق العاده بالای این برنامه می باشد. که این امنیت بالا حاصل اقداماتی است که در راستای افزایش امنیت داده های شما انجام می دهد.
برای مثال یکی از این اقدامات رمزگذاری اتصالات ما می باشد که با عبور دادن اتصالات ما از یک تونل رمزگذاری شده صورت می گیرد. این ویژگی سبب می شود که ما بتوانیم به راحتی و با خیال راحت به هر نوع اتصالی که بخواهیم متصل شویم. بدون اینکه کسی متوجه فعالیت و یا موقعیت مکانی ما شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *