دانلود Tesla Proxy Pro مخصوص بازی های آنلاین

دانلود Tesla Proxy Pro مخصوص بازی های آنلاین

نصب فیلتر شکن Tesla Proxy Pro نسخه جدید از گوگل پلی

همه ما به دنبال فیلتر شکنی هستیم که قادر باشد محدودیت‌ ها را برای ما از بین ببرد. و قدرت دسترسی به خدمات فیلتر شده را در اختیار ما قرار دهد.
نصب فیلتر شکن Tesla Proxy Pro از گوگل پلی می‌ تواند گزینه مناسب برای ما باشد. چرا که خدمات وی پی ان را با کیفیت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. و این امکان را برای آن ها فراهم می‌ کند که بتوانند حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را نیز از بین ببرند.

Screenshot image 4

مهم ترین ویژگی فیلتر شکن Tesla Proxy Pro

این برنامه از سرور های بسیار قدرتمند و سریع برخوردار است. که به ما این امکان را می‌ دهد تا بتوانیم به راحتی حتی شدید ترین محدودیت ‌های اعمال شده را از بین ببریم.
همچنین این برنامه به دلیل سرعت بسیار مناسبی که دارد گزینه خوب برای انجام بازی‌ های آنلاین است. چرا که پینگ ما را کاهش می‌ دهد و یک گیم پلی زیبا و روان را نیز به ما هدیه می‌ کند.

Screenshot image 1

دسترسی به شبکه های اجتماعی مسدود شده

اگر هدفمان برای استفاده از فیلتر شکن ‌ها استفاده از شبکه ‌های اجتماعی فیلتر شده باشد. این برنامه می ‌تواند کمک بسیار زیادی به ما بکند. چرا که سرور های آن به گونه ‌ای طراحی شده است. که این محدودیت‌ ها را به خوبی از بین می‌ برند و به ما امکان می‌ دهند. که بتوانیم از خدمات موجود در این برنامه ‌ها به خوبی برخوردار شویم.

Screenshot image

علاوه بر آن، ما برای برخورداری از خدمات موجود در فیلتر شکن Tesla Proxy Pro نیازی به پرداخت هزینه نداریم. و می‌ توانیم به صورت رایگان از خدمات مختلف استفاده کنیم.
هرچند که اکانت پرمیوم برنامه که دارای خدمات بسیار باکیفیت‌ تر می‌ باشد نیز وجود دارد. که ما می‌ توانیم آن را خریداری کنیم. اما به طور پیش فرض تمامی خدمات به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه قابل استفاده هستند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *