روش راه اندازی Delvin VPN با وای فای

روش راه اندازی Delvin VPN با وای فای

دانلود فیلتر شکن ساده و قوی Delvin VPN

فیلتر شکن Delvin VPN برنامه ‌ای است که همه ما برای دسترسی نامحدود به اینترنت به آن نیاز خواهیم داشت. چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است. و نسبت به بسیاری از فیلتر شکن ‌ها عملکرد کاربردی دارد و به ما این امکان را می‌ دهد تا از ظرفیت ‌های اینترنت بین الملل برخوردار شویم.

نوع اینترنت خود را در فیلتر شکن Delvin VPN انتخاب کنید:

یک ویژگی بسیار جالب و کاربردی که در کمتر فیلتر شکنی وجود دارد اما این برنامه از آن برخوردار می‌ باشد. این است که هنگامی که ما وارد برنامه می‌ شویم. از ما نوع اینترنتمان را می‌ پرسد و ما بسته به اینترنت مصرفی خود باید آن را انتخاب کنیم. تا سرورها با پروتکل خاصی که با اینترنت ما سازگاری دارد. اتصالمان را برقرار کند و به مرورگردی ما کیفیت بهتری ببخشد.

عدم امکان اتصال به صورت دستی

ما برای اتصال به سرور های این برنامه از قابلیت دستی برخوردار نخواهیم بود. و می‌ توانیم فقط به صورت اتوماتیک که کاری بسیار راحت ‌تر است، متصل شویم. تا از خدمات این وی پی ان بهره ‌مند شویم و با برقراری این اتصال به راحتی به جنگ محدودیت ‌های اینترنتی برویم.

آموزش اتصال با یک کلیک به فیلتر شکن Delvin VPN

برای متصل شدن به سرور های این برنامه به صورت اتوماتیک ما کاری بسیار ساده خواهیم داشت. همانطور که در فیلم قابل مشاهده است. تنها کاری که می‌ بایست انجام دهیم این است که بر روی دکمه اتصال ضربه بزنیم. تا برنامه ادامه کار را خود به خود انجام دهد و ما را به قوی‌ ترین سرور متصل کند.

دارای کانال تلگرامی

این برنامه دارای کانال تلگرامی می‌ باشد که ما می‌ توانیم درون آن عضو شویم. تا از آخرین اخبار در مورد برنامه و همچنین اطلاع رسانی در مورد آپدیت‌ های موجود برخوردار شویم. و کیفیت پشتیبانی برنامه را برای خود بهبود ببخشیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *