نصب Sam VPN برای اندروید + آموزش اتصال

نصب Sam VPN برای اندروید + آموزش اتصال

دانلود فیلتر شکن قوی Sam VPN برای ویندوز

انتخاب فیلتر شکنی پایدار و قوی در کشور ما امری بسیار مهم می‌ باشد. چون جدیداً همه کاربران ایرانی نیاز دارند که بر روی گوشی‌ های همراه خود فیلتر شکن نصب کنند. تا بتوانند به برنامه‌ های مورد نظرشان از جمله تلگرام و واتساپ و حتی اینستاگرام دسترسی پیدا کنند.
بنابراین بهتر است که ما با مشاهده نظرات بهترین فیلتر شکن را برای خود نصب کنیم. که یکی از انتخاب‌ های ما می‌ تواند برنامه Sam VPN باشد. چون این فیلتر شکن می‌ تواند به ما کمک کند تا بتوانیم انجام کارهای روزمره خود را با خیال راحت پیش ببریم. بدون اینکه اطلاعات خصوصی ما به خطر بیفتند.

آموزش راه اندازی فیلتر شکن Sam VPN

جهت اتصال راحت به این فیلتر شکن ما برای شما ویدیو آموزشی آن را در ادامه قرار می‌ دهیم. اما به صورت کلی برای اینکه بتوانیم این برنامه را راه‌اندازی کنیم فقط کافی است وارد لیست سرور های این فیلتر شکن شویم. و از بین کشور های خارجی، یکی را که سرعت بیشتری دارد انتخاب کنیم و بر روی آن ضربه بزنیم. سپس کافی است بر روی گزینه اتصال کلیک کنیم تا پس از چند لحظه به آن کشور متصل شویم.

گزینه های جانبی در برنامه Sam VPN

۱_ پشتیبانی

اگر به هر دلیلی در این فیلتر شکن با مشکل مواجه شدیم می‌ توانیم به راحتی با تیم پشتیبانی این برنامه ارتباط برقرار کنیم. تا بتوانیم مشکل خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن حل کنیم و اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنیم.

۲_ سوالات متداول

البته در این فیلتر شکن لیستی از سوالات متداول وجود دارد که با مشاهده آن ها ما می‌ توانیم راحت‌تر از این برنامه استفاده کنیم. و هنگام مشکلات پاسخ خود را دریافت کنیم و بتوانیم از سرور های پایدار این برنامه بهره ببریم.

۳_ اشتراک گذاری

علاوه بر آن شما می‌ توانید فایل این فیلتر شکن را به راحتی در اپلیکیشن‌ های مختلف برای هر فردی که می‌ خواهید ارسال کنید. تا آن ها هم بتوانند این برنامه را برای خود نصب کنند.

Screenshot image 5

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *