روش فعال سازی VPN Freely برای تماشای فیلم

روش فعال سازی VPN Freely برای تماشای فیلم

دانلود فیلتر شکن VPN Freely نسخه آپدیت شده

اگر به دنبال نصب فیلتر شکن‌ های جدید بر روی موبایل خود هستید. پیشنهاد عالی برای شما فیلتر شکن VPN Freely می‌ باشد. که از خدمات بسیار خوبی بهره‌مند است و با استفاده از آن می‌ توانید محدودیت شبکه‌ های اجتماعی را از بین ببرید.
البته به علت اینکه فیلتر شکن جدید است هنوز خدمات کاملی را ارائه نداده است
و سازندگان آن، در آپدیت‌ های بعدی قطعاً نسخه‌ های بهتری از این فیلتر شکن را ارائه می‌ دهند.

آیا اتصال به VPN Freely همیشه ایجاد می شود؟!

به دلیل اینکه این فیلتر شکن فقط دارای دو سرور در کشور های آلمان و آمریکا می‌ باشد. گاهی اوقات اتصال شما اصلاً ایجاد نمی‌ شود و لازم است که چندین بار تلاش کنید. تا بتوانید اتصال خود را ایجاد کنید.
اما پس از اینکه اتصالتان به وجود آمد دیگر هیچگونه قطعی برای شما رخ نخواهد داد و می‌ توانید به صورت دلخواه فعالیت‌ های خود را انجام دهید.

دارای سرور های مخصوص فیلم

یکی از ویژگی‌ های جالبی که این فیلتر شکن دارد. این است که دارای قسمتی است که در آن سرور های مخصوص فیلم قرار می‌ گیرد. که البته هنوز این گزینه فعال نشده است و چون این برنامه جدید است. احتمالاً در آپدیت‌ های بعدی این سرورها در این قسمت قرار می‌ گیرند. تا ما برای تماشای فیلم‌ های مورد نظرمان به آن ها متصل شویم.

تغییر لوکیشن اصلی خود در برنامه VPN Freely

اگر ترس از ردیابی شدن دارید با این فیلتر لازم نیست نگران این موضوع باشید. چون این فیلتر شکن گزینه‌ای دارد که به صورت کامل موقعیت مکانی و آدرس آی پی شما را تغییر می‌ دهد.
به صورتی که وقتی به سرور های این برنامه متصل شوید مشاهده می‌ کنید که آدرس آن کشور جایگزین موقعیت مکانی شما شده است. در نتیجه دیگر بدون شناسایی شدن می‌ توانید در کشور فعالیت‌ های مورد نظر خود را انجام دهید.

گزینه تست سرعت فعال

ویژگی خوب دیگری که این فیلتر شکن دارد گزینه تست سرعت آن می‌ باشد که فعال است. و پس از اتصال شما می‌ توانید بر روی این گزینه ضربه بزنید تا سرعت اتصالی خود را بسنجید.
البته همانطور که در بالاتر گفته شد وقتی اتصال شما به این برنامه ایجاد می‌ شود هیچگونه قطعی و مشکلی برای شما رخ نخواهد داد.

Screenshot image 3


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *