روش دریافت برنامه 101 VPN برای پی سی

روش دریافت برنامه 101 VPN برای پی سی

دانلود فیلتر شکن رایگان 101 VPN نسخه جدید

همه ما به دنبال راه حلی هستیم که بتوانیم از شر محدودیت‌ های اینترنتی خلاص شویم. چرا که این مشکل بزرگ باعث شده است ما نتوانیم از خدمات اینترنتی و ظرفیت‌ های آن استفاده کنیم. و برای دسترسی به خدمات محبوب خود با مشکل مواجه باشیم. برنامه 101 VPN با داده های بسیار با کیفیتی که دارد. شرایطی را برای ما فراهم می‌ کند که خواهیم توانست به راحتی انواع محدودیت ‌ها را از بین ببریم.

آموزش انتخاب سرور های فعال برنامه 101 VPN

برای اتصال پیدا کردن به سرور های فعال و قدرتمند موجود در برنامه ما باید به لیست سرور ها مراجعه کنیم. و با زدن بر روی پرچم کشور مورد نظر سرور های موجود برای آن کشور را بررسی کنیم. کیفیت و کوالیتی هر سرور روبه روی آن نمایش داده شده است. که ما می‌ توانیم با بررسی آن، از بهترین انتخاب برای متصل شدن بهره ‌مند شویم.

گزینه های جانبی فیلتر شکن 101 VPN

۱_ کیل سوییچ

این برنامه دارای قابلیت کیل سوییچ است که امنیت سایبری ما را تا حد زیادی بهبود می‌ بخشد. چرا که باعث می‌ شود هنگام قطع ناگهانی اتصال ما به سرور های موجود در برنامه اینترنت خاموش شود. و خطرات احتمالی که به دنبال این اتفاق همراه خواهد بود، از بین برود.

۲_ تست سرعت

همچنین این برنامه دارای قابلیت تست سرعت است. که این موضوع به ما در انتخاب بهترین سرور کمک می‌ کند. به گونه ‌ای که می‌ توانیم پس از برقراری اتصالمان به سرور ها سرعت ایجاد شده را اندازه‌گیری کنیم. و بهترین سرعتی که به کمک یک سرور برای ما فراهم می شود. را به عنوان سرور همیشگی در نظر داشته باشیم.

۳_ خرید اکانت پرمیوم

برای دریافت خدمات بهتر و سریع می توانیم از خدمات رایگان صرفه نظر کنیم. و برای استفاده از سرور های اختصاصی این برنامه از اکانت پرمیوم استفاده کنیم. که در این شرایط ابتدا باید اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *