دانلود برنامه جدید V2rayX VPN + آموزش ویدیویی

دانلود برنامه جدید V2rayX VPN + آموزش ویدیویی

دانلود فیلتر شکن V2rayX VPN برای اندروید

فیلتر شکن V2rayX VPN یک برنامه فوق العاده سریع و قدرتمند است. ما می‌ توانیم به کمک آن از تمامی محدودیت‌ های اینترنتی عبور کنیم و به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم.
همچنین این فیلتر شکن از امتیاز بسیار بالایی در گوگل پلی برخوردار است. که نشان از کیفیت فوق العاده خدماتش است. به طور کلی این برنامه توانسته است امتیاز ۴.۸ را که یک امتیاز فوق العاده عالی است از کاربران دریافت کند.

نحوه اتصال خودکار به فیلتر شکن V2rayX VPN

اتصال خودکار ویژگی است که استفاده از این برنامه را بسیار ساده کرده است. ما می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی و تنها با یک کلیک بر روی دکمه اتصال به صورت کاملاً اتوماتیک به یکی از سرور های قدرتمند موجود در برنامه متصل شویم. و از سرعت و قدرت بالا برای دور زدن محدودیت ها استفاده کنیم.

قابلیت اتصال به مدت ۳۰ دقیقه

مدت زمان اتصال به سرور های این برنامه دارای محدودیت است. و ما پس از برقراری اتصال به سرور ها تنها به مدت ۳۰ دقیقه می‌ توانیم از خدمات وی پی ان برخوردار شویم. و پس از گذشت این زمان اتصال ما قطع خواهد شد.

استفاده از زبان فارسی

این برنامه احترام بسیار زیادی به کاربرانش می‌ گذارد و از آنجایی که اکثر کاربران فیلتر شکن‌ ها فارسی زبان هستند. این برنامه زبان فارسی را نیز در لیست زبان‌ های برنامه قرار داده است. تا ما بتوانیم راحت‌ تر از خدمات این برنامه استفاده کنیم.

ویژگی سرور های پرمیوم

۱_ دسترسی به تمام سرور ها
۲_ اتصال بدون محدودیت سرعت
۳_ اتصال بدون محدودیت زمانی

دارای سرور ایرانی

این برنامه حتی دارای سرور های ایرانی است. که این سرور ها به درد کسانی می‌ خورند که در خارج از کشور ایران زندگی می‌ کنند.
اما برای انجام خدماتی که نیاز به یک آی پی ایرانی دارد. در این حالت این کاربران می‌ توانند به سرور های ایرانی این برنامه متصل شوند. و از یک آی پی ایرانی مناسب جهت انجام فعالیت ‌های اینترنتی برخوردار شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *