دانلود نسخه آپدیت شده برنامه Razr VPN + VIP

دانلود نسخه آپدیت شده برنامه Razr VPN + VIP

نصب فیلتر شکن Razr VPN با کانفیگ پرسرعت

یکی از هزاران فیلتر شکن موجود در گوگل پلی که ما می‌ توانیم برای دستگاه اندروید خود از آن ها استفاده کنیم، برنامه Razr VPN می‌ باشد. این فیلتر شکن چندان شناخته شده نیست و کاربرانی بسیار محدود دارد. از این رو سرور های بسیار خلوت و بدون ترافیک را دارا می‌ باشد. که می‌ توانند به ما قدرت و سرعت بالا جهت از بین بردن شدید ترین‌ محدودیت ‌ها را هدیه کنند. تا ما بتوانیم از تمامی خدمات مورد نیازمان در اینترنت برخوردار شویم.

دارای محدودیت حجمی در استفاده

این فیلتر شکن تمامی خدماتش را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است. و ما جهت استفاده و دانلود این برنامه نیازی به هزینه کردن نخواهیم داشت.

اما نکته‌ ای که هنگام استفاده از این برنامه باید به آن توجه داشته باشیم. محدودیت خدمات رایگان آن می‌ باشد. محدودیتی که برای این برنامه در نظر گرفته شده است به صورت حجمی است. یعنی ما تا حجم مشخصی می‌ توانیم از سرور های این برنامه استفاده کنیم. این محدودیت برای ما ۱۰۰ گیگ در یک سال می‌ باشد.

قابلیت اتصال به سرور های VIP برنامه Razr VPN

علاوه بر اینکه برنامه گفته شده دارای سرور های رایگان می‌ باشد. که برای استفاده عموم تعبیه شده است. دارای سرورهای اختصاصی و وی‌ آی‌ پی نیز هست. که این سرور ها به صورت اختصاصی عمل می‌ کنند و از قدرت و سرعت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

ما زمانی قادر خواهیم بود به این سرور ها متصل شویم که اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کرده باشیم. پس از آن خواهیم توانست به این سرور ها متصل شویم. و از قدرت و سرعت بالا در بستری مطمئن و ایمن لذت ببریم.

کانفیگ دلخواه خود را در فیلتر شکن Razr VPN اضافه کنید:

این برنامه همچنین قابلیتی را برای ما قرار داده است که به ما این امکان را می‌ دهد کانفیگ و سرور خود را به برنامه اضافه کنیم. تا بتوانیم از قدرت سرور های دست سازی که خودمان ساخته ‌ایم برخوردار شویم. و محدودیت ‌ها را از این طریق از بین ببریم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *