دانلود هایگرام اصلی بدون فیلتر برای اندروید

دانلود هایگرام اصلی بدون فیلتر برای اندروید

نصب پیام رسان هایگرام برای آیفون

همانطور که همه ما می‌ دانیم یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در کشور ایران برنامه تلگرام است. از این رو نسخه‌ های غیر رسمی فارسی بسیار زیادی از این برنامه ساخته شده است.
یکی از این نسخه ‌های غیر رسمی برنامه هایگرام می‌ باشد. که خود دارای نسخه ‌های اصلی و غیر اصلی می‌ باشد. که برای دریافت خدمات بهتر باید نسخه اصلی را دانلود کنیم.

آیا هایگرام‌ بدون فیلتر می باشد؟

تمامی نسخه ‌های غیر رسمی تلگرام از آنجایی که دارای سرور های یکسان با برنامه اصلی هستند. و برنامه اصلی دچار فیلترینگ بسیار شدید است. این نسخه ‌ها نیز دچار همان فیلترینگ می‌ باشند.
پس می‌ توان گفت عملاً از خدمات برنامه تلگرام و نسخه ‌های رسمی و غیر رسمی‌ اش نمی ‌توان بدون استفاده از فیلتر شکن‌ ها و یا سایر راه‌ های دور زدن فیلترینگ استفاده کرد.

تفاوت نسخه هایگرام با تلگرام اصلی

این برنامه دارای تمامی خدمات تلگرام اصلی می‌ باشد. اما دارای خدمات اضافه‌ تر نیز است. پس تنها تفاوتی که با تلگرام اصلی دارد اضافه بودن برخی از خدمات این نسخه است.
البته گفتنی است که امنیت این دو برنامه با یکدیگر تفاوت دارد:
برنامه اصلی از اقدامات امنیتی بسیار بهتر و با کیفیت‌ تری استفاده می‌ کند. از این رو استفاده از نسخه ‌های غیر رسمی آنچنان پیشنهاد نمی ‌شود. و بهتر است که از همان نسخه اصلی با اطمینان خاطر بالا استفاده کنیم.

آیا برای پیام دادن محدودیت وجود دارد؟

از آنجایی که سرور های این برنامه با تلگرام یکسان است و به این موضوع اشاره نیز شد. پس هنگام استفاده از آن می‌ توانیم با کاربرانی که از سایر نسخه ‌های غیر رسمی تلگرام و حتی نسخه اصلی استفاده می‌ کنند ارتباط بگیریم.

در کل نصب این برنامه پیشنهاد نمی شود و بهتر است ما همان برنامه تلگرام را نصب کنیم. سپس با یک فیلتر شکن محدودیت آن را دور زده و به خدماتش دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *