دانلود Boost VPN برای آیفون + روش اتصال

دانلود Boost VPN برای آیفون + روش اتصال

نصب برنامه Boost VPN نسخه مود شده + جدید

فیلتر شکن Boost VPN یکی از برنامه‌ های فعال و قوی در کشور ما می‌ باشد. و همانطور که از اسم این برنامه مشخص است سرعت اینترنت ما را افزایش می‌ دهد. همچنین با تغییر دادن موقعیت مکانی ما کمک می‌ کند تا بتوانیم بر تمام محدودیت‌ های موجود در کشور خود غلبه کنیم. و به موارد جهانی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنیم.

دارای محیطی جذاب همراه با اتصال راحت

محیط این فیلتر شکن با دیگر وی پی ان‌ ها کمی متفاوت است و همین موضوع باعث شده است. رابط کاربری این برنامه جذاب باشد و کاربران به این برنامه جذب شوند. و دوست داشته باشند از این فیلتر شکن استفاده کنند.
همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است کار کردن با این برنامه بسیار ساده است و شما به راحتی می‌ توانید از خدمات این برنامه استفاده کنید.

لیست قوی از سرور های سریع برنامه Boost VPN

این فیلتر شکن لیستی از سرور های فعال و قوی وجود دارد که در کشور هایی مانند ترکیه و آلمان قرار دارند. و شما به صورت دستی و خودکار می‌ توانید به آن ها متصل شوید. وقتی که سرور های این برنامه را انتخاب کنید در زمان کوتاهی اتصالتان ایجاد می‌ شود. و می‌ توانید بدون محدودیت از آن ها استفاده کنید.

تغییر موقعیت مکانی

همانطور که در ابتدا گفته شد اساس کار این فیلتر شکن تغییر دادن موقعیت مکانی شما می باشد. که در این صورت می توانید بر محدودیت‌ ها غلبه کنید و به هیچ عنوان ردیابی نشوید.

تست سرعت سرور های برنامه Boost VPN

یکی دیگر از گزینه‌ های خوبی که این فیلتر شکن دارد تست سرعت می‌ باشد. که پس از برقراری اتصال خود می‌ توانیم بر روی این گزینه ضربه بزنید. تا سرعت صرفاً اتصالی خود را بسنجید. تا با خیال راحت بتوانید در کشور مرور خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *