دریافت HShark VPN برای آیفون و pc

دریافت HShark VPN برای آیفون و pc

دانلود فیلتر شکن HShark VPN برای ویندوز جدید

همه ما به دنبال فیلتر شکنی هستیم که بتوانیم با کمک آن انواع خدمات سانسور شده را از بین ببریم. و دیگر نیازی به هیچ برنامه مشابه نداشته باشیم. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که حسابی امتحان خود را پس داده است برنامه HShark VPN می‌ باشد.
به گونه‌ای که تعداد زیادی از کاربران به عنوان ابزار لازم برای دور زدن فیلترینگ موجود در اینترنت از آن استفاده می‌ کند. همچنین گفتنی است تضمین کیفیت این برنامه نمره بالایی است که توانسته است از کاربران دریافت کند.

استفاده از محیط ساده و اتصال راحت به HShark VPN

سازندگان و طراحان این برنامه برای اینکه ما بتوانیم راحت‌ تر از خدمات آن بهره ببریم. رابط کاربری این برنامه را طوری طراحی کردند. که استفاده از خدمات موجود در آن برای هر فردی حتی آن کسی که تا به حال سابقه استفاده از فیلتر شکن را نداشته است، راحت باشد.

Screenshot image 2

پشتیبانی از تمام سیستم های کشور

ما به کمک این برنامه می‌ توانیم در هر کجا با هر اینترنتی به سرور ها متصل شویم. چرا که تنوع و قدرت سرور های این برنامه آنقدر بالاست. که استفاده از آن ها با هر نوع اینترنت و دستگاهی امکان پذیر خواهد بود.

گزینه های جانبی برنامه HShark VPN

۱_ سیو باتری

یک ویژگی بسیار مثبت در مورد این برنامه که نقطه قوت آن نسبت به سایر وی پی ان‌ ها است. این است که باتری ما را به خوبی حفظ می‌ کند. و با مصرف زیاد باتری به دستگاهمان آسیبی وارد نمی‌ کند. پس ما می‌ توانیم به کمک این vpn با خیال راحت به صورت مداوم در اینترنت گشت و گذار کنیم.

۲_ حذف داده ها

همچنین ما می‌ توانیم مروری مطمئن و ایمن را توسط این برنامه تجربه کنیم. چرا که این وی پی ان از قابلیت ‌هایی استفاده می‌ کند. که حریم خصوصی ما را کاملاً ایمن نگه می‌ دارد. حتی برای اطمینان بیشتر قابلیتی را قرار داده است که ما می‌ توانیم داده‌ های ذخیره شده را حذف کنیم.

Screenshot image 3


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *