دریافت وی پی ان Space VPN با سپر امنیتی

دریافت وی پی ان Space VPN با سپر امنیتی

دانلود فیلتر شکن Space VPN نسخه جدید برای اندروید

همه ما به دنبال فیلتر شکنی قدرتمند و سریع هستیم تا بتوانیم به کمک خدمات آن شدید ترین محدودیت ‌ها را از بین ببریم. چرا که امروزه با افزایش شدت فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت بسیاری از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار از دسترس خارج شده اند. و یا افت کیفیت شدیدی پیدا کردند.
یکی از vpn های موجود در بازار که می‌ توانیم به کمک آن انواع محدودیت‌ ها را با خیالی راحت از بین ببریم برنامه Space VPN است. پایداری این برنامه به صورتی بالا است که توانسته است امتیاز فوق العاده ۴.۵ را از کاربران دریافت کند.

افزایش دو برابری سرعت اینترنت

کیفیت سرور های این برنامه به قدری زیاد است که هنگام متصل شدن به آن ها نسبت به سرور های برنامه‌ های مشابه سرعتی بالاتر را تجربه خواهیم کرد.
به گونه‌ای که در مقایسه با بعضی از فیلتر شکن ها این مقدار افزایش سرعت به دو برابر نیز می رسد. پس به طور کلی این وی پی ان سرعتی را برای ما ایجاد می کنند. که بتوانیم حتی قوی ترین فیلترینگ را از بین ببریم.

Screenshot image 2

با کلیک بر روی start متصل شوید:

همچنین گفتنی است که نحوه راه ‌اندازی این برنامه و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. به گونه‌ ای که ما می‌ توانیم تنها با کلیک بر روی دکمه اتصال به سریع ‌ترین سرور به صورت خودکار متصل شویم. و نیازی به مراجعه به لیست سرور نداریم. البته گفتنی است که در صورت نیاز می‌ توانیم با مراجعه به لیست سرور ها اتصال دستی را نیز تجربه کنیم.

Screenshot image 4

نظر خود را در Space VPN نشان دهید

سازندگان این برنامه برای اینکه تجربه ما را بهبود ببخشند. قسمتی را طراحی کردند که در آن، ما می‌ توانیم نظرات خود را در مورد کیفیت ارائه خدمات ارسال کنیم. تا در صورت نیاز پس از بررسی های لازم تغییرات در نوع ارائه خدمات اعمال شود .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *