روش فعال سازی TieVPN در موبایل بدون محدودیت

روش فعال سازی TieVPN در موبایل بدون محدودیت

دانلود TieVPN برای اندروید با لینک مستقیم

جهت دسترسی به خدمات سانسور شده در کشور خود حتماً نیاز دارید که از فیلتر شکن استفاده کنید. چون این نوع برنامه‌ ها می‌ توانند موقعیت مکانی شما را تغییر دهند. تا با یک آدرس ناشناس در خارج از کشور بتوانید فعالیت‌ های مورد نظر خود را انجام دهید. فیلتر شکنی که در اینجا می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه TieVPN نام دارد. که می‌ تواند خدمات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد.

برقراری اتصال در فیلتر شکن TieVPN به چه صورت است؟!

این فیلتر شکن جدید است و به احتمال زیاد نام آن را نشنیده‌اید. اما خدمات بسیار عالی دارد و وقتی که بر روی گزینه اتصال خودکار این برنامه کلیک می‌ کنید. مشاهده می‌ کنید که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصالتان ایجاد می‌ شود. و می‌ توانید محدودیت‌ های موجود در کشور خود را به راحتی از بین ببرید.

تغییر مکان با اتصال به سرور های جهانی

وقتی که وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شوید مشاهده می‌ کنید که این برنامه در سرتاسر جهان دارای سرور می‌ باشد. که بیشتر آن ها رایگان هستند و می‌ توانید بدون هیچ محدودیتی به آن ها متصل شوید.
همانطور که گفته شد اتصال به این برنامه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن نیز ایجاد می‌ شود. و برای دریافت سرور های پرمیوم در ادامه به شما می‌ گوییم چه کار باید انجام دهید. تا بتوانید با اتصال به هر یک از سرور های این برنامه موقعیت مکانی خود را بدون هیچ گونه محدودیتی تغییر دهید.

روش های خرید سرور های پرمیوم

دسترسی به سرور های پرمیوم این برنامه کمی با دیگر فیلتر شکن‌ ها متفاوت است. چون برای دریافت سرور های پرو این وی پی ان شما لازم نیست هزینه پرداخت کنید. بلکه کافی است یک سری فعالیت‌ ها در این فیلتر شکن انجام دهید. تا بتوانید به این نوع سرورها دسترسی پیدا کنید که ما در ادامه سه مورد از آن ها را نام می‌ بریم.

تماشای ویدیو
تماشای عکس
انجام بازی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *