دانلود نسخه پرمیوم VPN XLock Pro ایمنی عالی

دانلود نسخه پرمیوم VPN XLock Pro ایمنی عالی

نصب VPN XLock Pro برای سایت تماشای فیلم

یک وی پی ان پرقدرت و سریع که ما می‌ توانیم به کمک خدمات آن بهترین تجربه از مرورگردی نامحدود در اینترنت را تجربه کنیم. فیلتر شکن VPN XLock Pro می‌ باشد. این برنامه که یکی از فیلتر شکن ‌های موجود برای سیستم عامل اندروید است. و ما می‌ توانیم آن را از طریق برنامه گوگل پلی دانلود و نصب کنیم. توانسته است امتیاز فوق العاده مناسب ۴.۵ را از جامعه آماری مناسب دریافت کند.

با فیلتر شکن VPN XLock Pro محدودیت های زیر را رفع کنید؟!

۱_ سایت های فیلم

این برنامه یک vpn مناسب عاشقان فیلم و سریال است. چرا که به کمک آن می‌ توانند به راحتی محدودیت ‌های اعمال شده بر سایت ‌های ارائه دهنده فیلم‌ های به روز را از بین ببرند. و به تماشای آنلاین فیلم ‌ها و سریال‌ های روز دنیا بپردازند.

۲_ پیام رسان خارجی

قدرت بالای این برنامه همچنین به ما این امکان را خواهد داد. بتوانیم محدودیت ‌های بسیار شدید اعمال شده بر شبکه‌ های اجتماعی را نیز به راحتی از بین ببریم. تا از برنامه‌ هایی نظیر تلگرام و اینستاگرام و واتساپ به راحتی برخوردار شویم. و از تمامی ظرفیت‌ ها و خدمات آن ها استفاده کنیم.

Screenshot image 2

۳_ بازی آنلاین

به واسطه سرور های بسیار باکیفیت و مناسب این وی پی ان ما خواهیم توانست از آن برای انجام بازی ‌های آنلاین فیلتر شده نیز استفاده کنیم .چرا که پینگ ما هنگام اتصال به سرور هایش پایین می‌ آید. و یک گیم پلی زیبا و روان به کمک آن تجربه خواهیم کرد.

آموزش اتصال به هزاران سرور فیلتر شکن VPN XLock Pro سرعت بالا

برای متصل شدن به سرور های این برنامه کاری بسیار ساده و آسان را در پیش خواهیم داشت. چرا که رابط کاربری آن به گونه‌ ای طراحی شده است که برای متصل شدن به آن تنها با یک کلیک قادر خواهیم بود. به سریع ‌ترین سرور متصل شویم. همچنین به صورت دستی نیز این امکان برای ما وجود خواهد داشت.

Screenshot image 1


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *