روش افزودن وی پی ان فعال به فایرفاکس

روش افزودن وی پی ان فعال به فایرفاکس

دانلود فیلتر شکن برای فایرفاکس جدید و رایگان

یکی از قابلیت‌ های مرورگر فایرفاکس این است که ما می‌ توانیم افزونه وی پی ان را به این مرورگر بسیار قدرتمند اضافه کنیم. و از این طریق خواهیم توانست که انواع محدودیت‌ ها را به کمک افزونه اضافه شده از بین ببریم. و از خدمات فیلتر شده به خوبی بهره‌مند شویم. با انجام این کار ما دیگر نیاز به فیلتر شکن دیگری نخواهیم داشت. و به درد زمانی می‌ خورد که فیلتر شکن‌ های موجود بر روی دستگاهمان دیگر قادر به خدمات نیستند.

راه اندازی آسان و ساده وی پی ان فایرفاکس

استفاده از افزونه ‌های وی پی ان فایرفاکس کاری بسیار ساده و آسان است. و هیچ سختی برای ما نخواهد داشت. به گونه ‌ای که تنها کاری که می‌ بایست انجام دهیم این است که وارد افزونه شویم و فیلتر شکن را روشن کنیم. سپس قدرت و سرعت لازم برای از بین بردن انواع محدودیت‌ ها برای ما فراهم خواهد شد. و ما خواهیم توانست از تمامی ظرفیت ‌های موجود در اینترنت به راحتی برخوردار شویم.

رایگان و بدون هزینه متصل شوید:

این نوع فیلتر شکن‌ ها اکثراً به صورت رایگان به ما ارائه خدمت می‌ کنند. و ما نیازی به پرداخت هزینه جهت استفاده از آن ها را نخواهیم داشت. این ویژگی همچنین باعث می‌ شود که استفاده از آن ها راحت‌تر باشد و بتوانیم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن آن ها را فعال کنیم. سپس به کمک خدمات فراهم شده برای خود از سد انواع محدودیت‌ ها عبور کنیم. همچنین گفتنی است ما می‌ توانیم به کمک این ابزار حتی از خدمات فیلتر نشده نیز استفاده کنیم. اما به گونه ‌ای که امنیت ما بسیار بالا تر خواهد بود.

برقراری اتصال مطمئن پس از افزودن وی پی ان فایرفاکس

برقراری اتصال به کمک این ابزار به صورت ایمن و مطمئن امکان پذیر می باشد. و ما می‌ توانیم با خیال راحت از این ابزار استفاده کنیم و در اینترنت گشت و گذار کنیم. و محدودیت‌ ها را از سر راه خود برداریم بدون اینکه خطری امنیت سایبری ما را تهدید کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *