نحوه دریافت vpn خارجی Nesso VPN ویندوز

نحوه دریافت vpn خارجی Nesso VPN ویندوز

دانلود فیلتر شکن Nesso VPN برای آیفون + رایگان

برای اینکه بتوانید سایت‌ های ارائه دهنده فیلم و همچنین اپلیکیشن‌ هایی مانند اسنپ چت، یوتیوب و تلگرام را رفع فیلتر کنید. یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شما فیلتر شکن جدید و فعال Nesso VPN است. که در گوگل پلی این برنامه به صورت رایگان وجود دارد. تا با نصب آن بتوانید به خدمات گفته شده به راحتی دسترسی پیدا کنید. و بدون اینکه امنیت شما به خطر بیفتد هر فعالیتی که می‌ خواهید را در اینترنت بدون صرف اینترنت مصرفی زیاد انجام دهید.

آموزش اتصال خودکار به سرور قوی Nesso VPN

محیط این فیلتر شکن انقدر ساده و روان می‌ باشد که وقتی شما وارد آن شوید. بدون هیچ آموزشی می‌ توانید به آن متصل شوید. چون این برنامه فقط یک گزینه دارد که کافی است بر روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید تا اتصالتان ایجاد شود. یعنی حتی این برنامه لیست سرور هم ندارد و خود این برنامه متناسب با اینترنت و موقعیت مکانی شما یک از سرور های قوی‌اش را برایتان انتخاب می‌ کند.

مناسب برای تمام اینترنت ها

همانطور که گفته شد این برنامه متناسب با تمام اینترنت‌ های موجود در کشور می‌ باشد. چون سرور های آن سازگار با هر نوع اینترنتی هستند. و وقتی شما بر روی اتصال خودکار کلیک می‌ کنید. برنامه می‌ تواند برای شما یکی از سرور های پایدار را انتخاب کند. تا بدون هیچ محدودیتی بتوانید سانسورها را دور بزنید.

تغییر موقعیت مکانی در برنامه Nesso VPN

البته وقتی شما بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک می‌ کنید مشاهده می‌ کنید که زمان می‌ برد تا اتصالتان ایجاد شود. این موضوع به خاطر این است که این برنامه موقعیت مکانی شما را پنهان می‌ کند و زمانی طول می‌ کشد تا این کار را انجام دهد. بنابراین بهتر است صبر کنید تا این برنامه روند اتصال خود را طی کند و بتوانید راحت و به دور از ردیابی شدن در کشور مرور کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *