ساخت اکانت رایگان در وی پی ان Masafi VPN

ساخت اکانت رایگان در وی پی ان Masafi VPN

دانلود فیلتر شکن Masafi VPN برای آیفون اصلی

برنامه Masafi VPN یک فیلتر شکن تقریباً با کیفیت متوسط است. که بسیاری از اوقات قادر خواهد بود شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی را برای ما فراهم کند. این برنامه در مجموع توانسته است امتیاز متوسط ۳.۷ را توسط کاربرانی که آن را نصب کرده‌اند دریافت کند.
ما می‌ توانیم این برنامه نسبتا مطلوب را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم. و از خدمات وی پی ان با کیفیت مناسب حسابی لذت ببریم.

علت ساخت اکانت در فیلتر شکن Masafi VPN چیست؟!

ما برای اینکه بتوانیم با کیفیت بهتری از خدمات این برنامه استفاده کنیم. و همچنین پشتیبانی از ما، برای سازندگان برنامه راحت‌ تر باشد. نیاز داریم که یک اکانت کاربری را برای خود بسازیم. و با در نظر گرفتن نام کاربری و رمز عبور آن را شخصی سازی کنیم. تا دیگر افراد ثالث به اکانت ما دسترسی نداشته باشند و نتوانند از این مورد سوء استفاده کنند.

Screenshot image 1

اتصال راحت به سرور های کم تعداد برنامه Masafi VPN

رابط کاربری برنامه به گونه‌ ای طراحی شده است که ما می‌ توانیم به سادگی تنها با چند کلیک ساده به سرور ها متصل شویم. گفتنی است که وقتی به لیست سرور های برنامه مراجعه می‌ کنیم، با تعداد کمی سرور مواجه می‌ شویم. این مورد در واقع دلیل واضح بر اینکه گاهی اوقات این برنامه از دسترس خارج می‌ شود است. چرا که وقتی تعداد سرور ها کم باشد ترافیک بر روی سرور ها به تدریج بیشتر خواهد شد. و این مورد موجب از دسترس خارج شدن سرور ها می شود.

Screenshot image 2

مشاهده داده های دانلود و آپلود شده

هنگامی که اتصال ما به سرور های این برنامه برقرار می‌ شود. این برنامه دارای قابلیتی است که میزان داده‌ های ما هنگام استفاده از این برنامه را نشان می‌‌ دهد. یعنی به ما می‌ فهماند که چه مقدار از داده ‌ها را صرف دانلود و آپلود کردن محتواهای مورد نیاز خود کرده‌ایم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *