لیست بازی های فیلتر شده خارجی در کشور

لیست بازی های فیلتر شده خارجی در کشور

نصب وی پی ان برای بازی فیلتر شده

خدمات زیادی امروزه دچار فیلترینگ شدید شده ‌اند اما نمی‌ توان لیست دقیقی از این خدمات فیلتر شده تعیین کرد. خصوصاً اینکه شدت محدودیت ها روز به روز در حال افزایش است. و گستره بیشتری از خدمات را در بر می‌ گیرد. یکی از فعالیت‌ های مورد علاقه بسیاری از کاربران انجام بازی آنلاین است. امروزه در اینترنت کشور ایران بسیاری از این بازی ‌ها فیلتر شده هستند. و باید راهی برای از بین بردن این محدودیت ‌ها پیدا کنیم.

۱- استفاده از دی ان اس های مخصوص بازی

یکی از راه‌ های دور زدن محدودیت ‌های بازی‌ های آنلاین استفاده از dns‌ های مخصوص است. تا این امکان برای ما وجود داشته باشد محدودیت ‌ها را بدون استفاده از فیلتر شکن از بین ببریم. اما قدرت و سرعت فراهم شده در مقایسه با روش دیگر بسیار کمتر خواهد بود.

۲- دانلود فیلتر شکن پرسرعت برای بازی فیلتر شده

از میان راه‌ های موجود برای از بین بردن محدودیت‌ های بازی ‌های آنلاین یک فیلتر شکن قدرتمند بهترین راه خواهد بود. چرا که سرعت و قدرت بیشتری را در اختیار ما قرار می‌ دهد و ما می‌ توانیم با کیفیت بهتر و بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنیم. و از انجام بازی‌ های آنلاین با بهترین گیم پلی لذت ببریم.

Top 10 Gaming Phone in December 2022 - India Fantasy

مزایای استفاده از فیلتر شکن های فعال برای بازی فیلتر شده

سرور های متنوع:

یکی از مزیت‌ های استفاده از فیلتر شکن نسبت به دیگر راه‌ های موجود این است. که در هنگام استفاده از یک وی پی ان ما می‌ توانیم از سرور های متنوع با آی‌ پی‌ های مختلف استفاده کنیم. تا بتوانیم از خدمات مخصوص محدوده جغرافیایی خاص نیز برخوردار شویم.

امنیت بهتر و حرفه ای:

امنیتی که یک فیلتر شکن مناسب و حرفه‌ ای در اختیار ما قرار می‌ دهد. به قدری بالاتر از سایر راه‌ های دیگر است. که با خیال راحت ‌تر می‌ توانیم به تمامی ظرفیت‌ های مورد نیازمان خصوصا بازی ‌های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم و بهترین تجربه را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *