دانلود وی پی ان قوی Xtreme VPN برای ایرانسل

دانلود وی پی ان قوی Xtreme VPN برای ایرانسل

دانلود و راه اندازی Xtreme VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن‌ های زیادی در بازار وجود دارد اما همه آن ها از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار نیستند. یکی از وی پی ان‌ هایی که از قدرت چندان بالایی برخوردار نیست و امتیاز نسبتاً کمی را در گوگل پلی توسط کاربران دریافت کرده است. برنامه Xtreme VPN می‌ باشد که در ادامه به بررسی ویژگی‌ های آن می‌ پردازیم.

با تمامی اینترنت ها متصل شوید

در گذشته که شدت محدودیت ‌ها در این حد نبود ما می‌ توانستیم با هر نوع اینترنتی که در اختیار داشتیم به سرور های این برنامه که تازه نفس بودند متصل شویم. اما با گذشت زمان و ضعیف شدن سرور های برنامه دیگر خیلی از اوقات حتی اتصالی به سرور ها برقرار نمی‌ شود.

Screenshot image 1

نحوه برقراری ارتباط در فیلتر شکن Xtreme VPN

۱_ اتصال اتوماتیک

ما می‌ توانیم به کمک قابلیت اتصال خودکار به سرور های برنامه متصل شویم. این قابلیت مسیر اتصال را بسیار کوتاه ‌تر می‌کند. همچنین این قابلیت ما را به قوی‌ ترین سرور متصل خواهد کرد. به گونه ‌ای که با بررسی سرور های موجود بهترین و با کیفیت‌ ترین سرور در آن لحظه را معرفی می‌ کند. و ما را به آن متصل می‌کند. پس با یک کلیک می‌ توانیم به بهترین سرور متصل شویم.

۲_ اتصال دستی سرور ها

در صورت نیاز طراحان این برنامه قابلیت اتصال دستی نیز برای ما قرار دادند. این ویژگی باعث می‌ شود که ما بتوانیم در صورت نیاز و ضرورت به اتصال پیدا کردن به یک آی پی مشخص به صورت دستی از طریق لیست سرور ها کشور مورد نظر خود را پیدا کنیم.

Screenshot image 2

حرف پایانی:

به طور کلی برنامه Xtreme VPN در گذشته نه چندان دور گزینه مناسب برای انجام فعالیت ‌های آنلاین بود. اما هم اکنون همانطور که گفته شد امتیاز آن به شدت افت کرده است و ۳.۹ را کاربران به این برنامه داده ‌اند. پس بهتر است از وی پی ان های دیگر استفاده کنید. یا منتظر آپدیت های جدید این برنامه باشید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *