دانلود فیلتر شکن Give VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن Give VPN با لینک مستقیم

دانلود برنامه گیو وی پی ان برای کامپیوتر + اریگان

جهت دسترسی به خدمات موجود در کشور و از بین بردن فیلتر موجود در برنامه ها شما نیاز به نصب یک فیلتر شکن قدرتمند دارید. که پیشنهاد ما به شما برنامه Give VPN است. که می توانید این فیلتر شکن پرسرعت و رایگان را توسط لینک های مستقیم برای خود دانلود کنید. و از امکانات ارزشمند این فیلتر شکن برای انجام کارهای روزمره خود و دور زدن فیلتر موجود در سایت ها استفاده کنید.

ویژگی های مهم فیلتر شکن Give VPN

امنیت بسیار بالا به کمک اقدامات امنیتی و استفاده از بهترین پروتکل های امنیتی
سرعت بی نظیر و پایدار نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های رایگان موجود در بازار
خدمات نامحدود و باکیفیت
استفاده بسیار راحت به دلیل دارا بودن رابط کاربری ساده و کاربردی
حجم اینترنت مصرفی کم نسبت به سایر برنامه های مشابه
مناسب برای بازی کردن و تماشای فیلم به صورت آنلاین

حال که با ویژگی های کلی فیلتر شکن پرسرعت گیو وی پی ان آشنا شدید ما می خواهیم به دو مورد از ویژگی های این برنامه به صورت جزئی بپردازیم. تا متوجه شوید که این فیلتر شکن چه کارایی های عالی برای شما دارد.

Screenshot image

بالا بودن درجه ایمنی سرور ها

اولین خصوصیتی که در این فیلتر شکن مورد توجه قرار گرفته است، سرعت بسیار بالای سرور های این برنامه است. به گونه ای که شما با اتصال به یکی از این سرور ها می‌ توانید به سادگی از تمام داده‌ های خصوصی و مهم خود محافظت کنید. بدون اینکه این اجازه را به افراد ناشناس بدهید تا به داده های شما دسترسی پیدا کند. بنابراین با این فیلتر شکن می‌ توانید مروری مطمئن در کشور را تجربه کنید.

ایجاد اتصالی سریع و قوی به وسیله سرور های فیلتر شکن Give VPN

علاوه بر ایمن بودن سرور های این برنامه تمامی آن ها از سرعت بالا و نامحدودی برخوردار هستند. به گونه‌ای که شما با اتصال به یکی از سرور های این برنامه می توانید اتصالی پایدار و قوی برای خود ایجاد کنید. و تمام فعالیت های موجود در کشور را در یک چشم به هم زدن انجام دهید.

بنابراین با توجه به ویژگی های گفته شده شما می توانید با خیال راحت این فیلتر شکن سریع و ایمن را برای دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *